408 Reacties

2 dagen geleden

Reactie op 1-Willeke

Slapen in het zkh is echt ruk! Bevalling is goed gegaan.🥳
Gefeliciteerd 🥳

2 dagen geleden

Reactie op Maiss

Gefeliciteerd!! Ik hoop dat je wat bij kan komen en genieten van de kleine☺ ...
Melle onze zoon doet het fantastisch. Mijn lichaam hersteld goed behalve mijn baarmoeder. Ik heb verschrikkelijke helse naweeën (5 min creperen van de pijn, die je echt moet weg puffen). Heb wel het idee dat het minder wordt met paracetamol maar bij elke bv, verkeerde beweging of houding ga ik qua pijn door het dakkapel. Verder gaat het echt super🥰😍 zitten we heerlijk op een blauwe wolk

2 dagen geleden

Reactie op 1-Willeke

Melle onze zoon doet het fantastisch. Mijn lichaam hersteld goed behalve mi ...
Geniet ervan 🥰

2 dagen geleden

Reactie op 1-Willeke

Melle onze zoon doet het fantastisch. Mijn lichaam hersteld goed behalve mi ...
Ah dat is vervelend!!! Zijn jullie inmiddels al weer thuis? Wat een prachtige naam ook. Heerlijk 😍. Geniet ervan ❤️.

2 dagen geleden

Na gister een redelijke nacht te hebben gehad lijkt het vandaag toch weer een slapeloze te worden.. veel last van maagzuur en geen enkele houding ligt fijn. Alle houdingen doen ook pijn aan mn heupen ondertussen. 🤦🏼‍♀️

2 dagen geleden

Reactie op esmeevd

Na gister een redelijke nacht te hebben gehad lijkt het vandaag toch weer e ...
Sterkte! Heb je al een warme kruik geprobeerd voor bij je heupen? Voor mij verzacht dat het een beetje 😁

2 dagen geleden

Reactie op mermaidmommy

Sterkte! Heb je al een warme kruik geprobeerd voor bij je heupen? Voor mij ...
Vorige week wel een aantal keer geprobeerd maar gaf weinig verlichting, misschien toch nog maar eens een kans geven ☺️

2 dagen geleden

Reactie op esmeevd

Vorige week wel een aantal keer geprobeerd maar gaf weinig verlichting, mis ...
Hoop dat het vanavond een beetje werkt, ben zelf helaas nog geen betere oplossing tegengekomen 😅

2 dagen geleden

11 ging ik slapen. 01.00 wakker 03.00 wakker.. letterlijk om 2 uur wakker , zo irritant

2 dagen geleden

Rond half 2 mijn ballonnetje eruit gevallen maar geen weeen.. dus nu afwachten tot het eindelijk ochtend is. Wel gewoon standaard 3 uur wakker, dus hopelijk slaap ik zo nog eventjes .. spannend

2 dagen geleden

Reactie op C mom of 4

Rond half 2 mijn ballonnetje eruit gevallen maar geen weeen.. dus nu afwach ...
Ah spannend!

2 dagen geleden

Reactie op esmeevd

En daar ben ik weer.. ik kan ondertussen de klok erop gelijk zetten dat ik ...
Hier ook elke nacht rond 4.00 wakker🙋🏼‍♀️ en over 1,5 uur staat er weer een peuter naast m’n bed

2 dagen geleden

Reactie op C mom of 4

Rond half 2 mijn ballonnetje eruit gevallen maar geen weeen.. dus nu afwach ...
Spannend!

2 dagen geleden

Reactie op mkglsbrgn

Hier ook elke nacht rond 4.00 wakker🙋🏼‍♀️ en over 1,5 uur staat er weer e ...
Hier ook standaard rond 4.00 wakker, zo vermoeiend 😩

2 dagen geleden

Ben inmiddels wakker vanaf 03.00 .. het is nu 04.41

2 dagen geleden

Ik word weer helemaal gek van de jeuk… ☹️ ben benieuwd wat de gynaecoloog straks zegt want dit breekt mij mentaal echt helemaal op..

2 dagen geleden

Reactie op Babytjenovember

Ben inmiddels wakker vanaf 03.00 .. het is nu 04.41
Hier exact hetzelfde. Er zo maar uit voor thee en ontbijt. Krijg honger 😂

2 dagen geleden

Reactie op kiim92

Hier exact hetzelfde. Er zo maar uit voor thee en ontbijt. Krijg honger 😂
Hahaha jaa echt he! Ik heb al melk gedronken, nootjes gegeten. Ik kan nog 3 uur slapen.. ik wil zo graag haha

2 dagen geleden

Hier elke half uur / uur wakker. Het is ondertussen 6:00 uur ben moe maar slapen lukt gewoon niet. Al dagen is dit nu maar vannacht ook barstende hoofdpijn waardoor slapen nog slechter gaat. Ik weet alleen niet goed wat ik met de hoofdpijn moet doen is het normaal? Toch bij de verloskundige melden 🤷🏼‍♀️

2 dagen geleden

Poeh, ik was ook om 3u wakker. Ben uiteindelijk maar op de bank gaan liggen en heb wat thee gedronken en koekjes gegeten, haha! Kan me de laatste keer dat ik een nacht goed heb geslapen niet herinneren😵‍💫