387 Reacties

21 dagen geleden

Dames voor jullie geruststelling! Bij mijn zoon zeiden ze ook altijd: “wacht maar tot ie er is, dan slaap je helemaal niet meer” en ik dacht altijd hoe dan??? Hoe kan ik nog minder slapen dan nu?? En ik had gelijk, want toen die er was sliep ik echt 10x beter dan toen die er nog in zat 😂😂😂

21 dagen geleden

Reactie op Maiss

Ik ben doodmoe maar zodra ik in m’n bed ga liggen klaarwakker. Als ik geluk ...
Pff dit heb ik ook. Wanneer ik dan sochtends diep slaap en intens begin te dromen, komt de peuter mij wakker maken 🥴. Kortom mega slapeloosheid.

21 dagen geleden

Reactie op Maiss

Ik ben doodmoe maar zodra ik in m’n bed ga liggen klaarwakker. Als ik geluk ...
Ik heb dit precies hetzelfde!! Als ik het om me heen vraag herkent niemand het 🤣 Zo fijn de herkenning! Heb nu mij ritme dat ik 12u in bed ga liggen en tot 2u nog wat telefoon, lees (afbouw) dan lukt het vaak om rond half 3 te slapen. Hier gelukkig geen ander Kids! Wel badend in t zweet wakker worden in de ochtend na een intense droom! Succes weer allemaal 💪😉

21 dagen geleden

En daar zijn we weer! Half uurtje geleden wakker geworden door een nachtmerrie, niet meer kunnen slapen door maagzuur & honger. Even wat vla gegeten en ik ga proberen zo weer in bed te kruipen.

21 dagen geleden

Sinds week 25 (nu 34) word ik standaaaaaard om 3u wakker en dan plafond dienst tot 5u ongeveer. Ik vind het zo bijzonder dat het altijd om 3u begint? De kleine is dan ook wakker, dus is het ook wel een fijn intiem moment of zo. Maar kijk er wel naar uit om tijdens m’n verlof overdag veel bij te kunnen slapen 😅

21 dagen geleden

Was juist doodmoe vanavond en lig nu wide awake in bed 🤡

21 dagen geleden

Dochtertje slaapt al weken slecht. Man en ik verdelen de nachten. Dus ik zit nu weer naast haar bed 😅

21 dagen geleden

Gelukkig zijn we niet alleen! 😜 genoeg sympathisanten. Slaap is hier ook voorbij.. en mijn baby is stil 😒 helaas gaat de wekker ook al over een goed uurtje.

21 dagen geleden

Herkenbaar! Zo vermoeiend.. het is nu 5.32 klaar wakker. Ben al 3x uit bed geweest om te plassen en te drinken. Meestal rond 01.00/03.00/05.00 Dan met je vermoeide lichaam uit bed… vind het wel zwaar worden nu.. en ik ben er nog niet (nu 34 weken)

21 dagen geleden

Hier is slapen ook een drama. Oprecht vannacht ieder half uur gezien op de klok. Ik heb al wekenlang een verstopte neus met jeuk, moet ieder uur plassen en opeens ook een slechtslapende peuter waardoor ik momenteel ook niet durf te plassen🫢 Dus lig ik met buikpijn in bed te wachten tot het een schappelijke tijd is dat ze wakker wordt. Daarnaast wakker gemaakt worden door keiharde schoppen van baby, rare dromen, zweten, niet lekker liggen, maagzuur. Echt ellende. Voel me zo’n zombie🙈🙈

21 dagen geleden

Ik heb dit ook! Heb last van enorm tintelende handen dus daar word ik dan ‘s nachts wakker van

20 dagen geleden

Hier ook weer wakker.. de laatste weken zijn de nachten dramatisch🙈

20 dagen geleden

En daar gaan we weer🫠

20 dagen geleden

Ik meld mij ook! Hopen dat de e reader nog voor een wonder kan zorgen.

20 dagen geleden

Wakker geworden van de honger.. inmiddels al weer 1,5 uur wakker. Bakje vla gegeten. De tijd nuttig gebruikt; onze bestelling bij babypark weer gecontroleerd op de laagste prijs. En zowaar; het levert me dit keer als het goed is een gratis voetenzak op. 🥳

20 dagen geleden

Reactie op Martje1995

Ik heb dit ook! Heb last van enorm tintelende handen dus daar word ik dan ‘ ...
Heel vervelend, ik heb dit ook. Heb ook braces, maar die helpen te weinig.

20 dagen geleden

Ik meld me ook! Man had de verwarming aan laten staan dus die begon s nachts ineens lawaai te maken , heb die even uitgezet maar nu klaarwakker :P

20 dagen geleden

Ik sluit me ook aan. Ben sowieso al maandenlang elke nacht 8-10 keer kort wakker, maar heb van de laatste acht nachten ook nog eens vijf nachten gehad dat ik +- 1,5 uur aan een stuk wakker lig naast alle korte wakkermomenten. Zooo vervelend 😴..

20 dagen geleden

Wakker geworden van flinke kramp rechts onderin. Normaal zou ik weer geprobeerd hebben om te slapen, maar na een serieus gesprek mer de verloskundige afgelopen maandag, gewoon tijdens een periodieke controle, ben ik toch wel een beetje geschrokken dat je altijd moet bellen als je de baby minder/niet voelt bewegen of het niet vertrouwt. Nu spookt dit door mijn hoofd. Wat was die kramp? Is dit iets om voor te bellen? Je kent dat wel, die gedachtestroom die dan komt. Ben nu 33 wk. Overdag had ik even gebeld, maar op dit gekke tijdstip een verloskundige wakker bellen.... tsja.

20 dagen geleden

Reactie op Annana015

Wakker geworden van flinke kramp rechts onderin. Normaal zou ik weer gepro ...
Morgen idd maar even bellen.. ik hoop dat je nog even probeert te slapen