413 Reacties

één dag geleden

Reactie op mom.of.one

Hier elke half uur / uur wakker. Het is ondertussen 6:00 uur ben moe maar s ...
Zou het melden. Die van mij zei dat als hoofdpijn niet weggaat na paracetamol dat je het altijd moet melden.

één dag geleden

Reactie op Elisa124

Vannacht 2,5 uur geslapen.. heb zo ontzettend veel jeuk door de zwangerscha ...
Vreselijk heb je wel levomentholzalf 2% via de apotheek? Dat was bij mij de enige die hielp, en dan had ik nog geeneens echt cholestase (wel afwijkende leverwaarden verder maar dat is gelukkig nu weer beter). Heeel veel sterkte

één dag geleden

Reactie op ZomaarBetty

Vreselijk heb je wel levomentholzalf 2% via de apotheek? Dat was bij mij de ...
Nog niet, ga ik maar halen denk ik. Heb wel koelzalf enzo maar dat werkt ook niet. Vandaag is mn medicatie opgehoogd in de hoop dat dit werkt tegen de jeuk… anders word ik volgende week ingeleid

één dag geleden

Reactie op Elisa124

Nog niet, ga ik maar halen denk ik. Heb wel koelzalf enzo maar dat werkt oo ...
Oh dan zou ik die eerst gaan halen morgen, kan je ook zonder recept krijgen. Voelt echt binnen een paar minuten of je huid in de fik staat, maar de jeuk was bij mij echt een paar uur weg/ veeel minder

één dag geleden

Die kleine schopjes worden wel wat impactvoller he.. 36+1

één dag geleden

Hier ook nog wakker en naar het plafond aan het staren 🫠

één dag geleden

Hier ook helaas weer wakker, dit keer wel menstruatie achtige krampen die een beetje komen en gaan. Hopelijk gaat dit doorzetten! Klinkt heel ondankbaar maar ben zo ontzettend klaar met het zwanger zijn!

één dag geleden

Ik word er wel echt gek van.. ben nu maar van bed gegaan. Rugpijn en misselijk van de maagzuur. Thee en beschuitje met kaas op de bank.. maar ben zo moe

één dag geleden

Reactie op Koala__

Hier ook helaas weer wakker, dit keer wel menstruatie achtige krampen die e ...
Oh jeetje. Had je dat al eerder gehad?

één dag geleden

Hier ook nog een wakker.. mijn buik voelt zo hard aan, het lijkt wel alsof ik een grote steen aan het rondsjouwen ben. 😅

één dag geleden

Reactie op 2510Melanie

Die kleine schopjes worden wel wat impactvoller he.. 36+1
Zeg dat, hier ook 36+1. Sinds paar dagen ineens, wat een kracht joh! Waarbij ik eerst heel knus en gezellig vond, voel ik me nu soms een kooitje 😂 als ze net zo subtiel is als dr moeder, da ga ik nog wat schoppen tegemoet . Dat worden nog pittige weken haha

één dag geleden

Reactie op Babytjenovember

Oh jeetje. Had je dat al eerder gehad?
Nee niet op deze manier. Maar ik verwacht er niet zoveel van, ik hoop wel heel erg! 🤞🏼

één dag geleden

Reactie op Koala__

Nee niet op deze manier. Maar ik verwacht er niet zoveel van, ik hoop wel h ...
Jaa snap ik , hoop het ook voor jou

één dag geleden

Ik was ook weer om 3u wakker. Rond half 5 maar naar de bank verhuisd met thee en wat te eten. Ook veel last van menstruatie achtige krampen en harde buiken 😵‍💫

één dag geleden

Een paar uur kunnen slapen, nu weeral wakker met voorweeën… deze namiddag mag ik op controle bij de vk, benieuwd of de voorweeen iets opgebracht hebben of doorzetten!

één dag geleden

Net als zaterdag op zondag, had ik vannacht aanhoudende krampen. Het heeft niet doorgezet tot weeen. Maar het heeft vast van alles opgeleverd ten goede voor de bevalling! Om 08:00u controle afspraak bij de VK, ben benieuwd 🙏🏼🩵

één dag geleden

Voor het eerst in twee weken heel diep en aan een stuk door kunnen slapen tot 6:00. Nu al even wakker met pijn in de rug/krampen in mijn buik. Heb er meer last van als ik lig, dus ik denk dat dit voor nu even einde slaap was :')

één dag geleden

Sterkte iedereen. Ik ben ook weer wakker na zo'n 3 uur slaap 🥲

één dag geleden

Reactie op o0O0o_Mies

Zeg dat, hier ook 36+1. Sinds paar dagen ineens, wat een kracht joh! Waarbi ...
Hahaha, precies dat ja. Een kooitje 👌😂
Snip snip verkouden helpt ook niet te slapen… pff wat een nacht 🤧🤧🤧 Verstopte neus en continue niezen… de baby werd ook steeds wakker van mijn genies