413 Reacties

één dag geleden

Ben vandaag 37 weken en lag vannacht voor het eerst wakker van de pijn in mijn liezen, schaambeen, heupen en onderrug. Ik kon gewoon niet meer liggen :(. Meer mensen hier extra last van gekregen in de laatste weekjes?

18 uur geleden

Reactie op Cher987

Ben vandaag 37 weken en lag vannacht voor het eerst wakker van de pijn in m ...
Ja, een massage (eventueel van de fysio) geeft echt verlichting dan.

6 uur geleden

Hier weer plafonddienst 🙋🏻‍♀️ Schoppende baby, volle blaas, dorst, snurkende man en voorweeën 🥲🫠

4 uur geleden

Als ik lees dat veel mama’s al 36 en meer zwanger zijn en slapeloze nachten hebben.. voel ik me moedeloos met mijn 34 weken en al weken slapeloosheid ervaar. Ik ben er echt klaar mee 🫠

3 uur geleden

Reactie op LoulouM

Als ik lees dat veel mama’s al 36 en meer zwanger zijn en slapeloze nachten ...
Ik slaap al de hele week tot een uur of 3 en daarna amper meer, en nu werd ik net wakker en dacht hee ik lijk wel soort van uitgeslapen joh. Guess what? 6:15 🥳🤩🥳🤩 dus het kan ook nog verbeteren (35 weken nu) (Bedoeld om hoop te geven niet om jullie jaloers te maken 🤪)

3 uur geleden

Mijn slapeloze nachten zijn ook stukken minder! Deze hele week al meer dan 7/8 uur geslapen met 38 + 4 vandaag 🙏🏼

3 uur geleden

Na weer een nacht van minder dan 4 uur ben ik er helemaal klaar mee. De medicatie werkt gewoon niet bij mij en elke nacht jeuk word ik helemaal gestoord van. Ben benieuwd wat de gyn zegt, want dit ga ik echt niet nog heel lang volhouden zo..

3 uur geleden

Reactie op LoulouM

Als ik lees dat veel mama’s al 36 en meer zwanger zijn en slapeloze nachten ...
Het wisselt echt hoor. De ene week lag ik iedere nacht wakker en sinds deze week slaap ik gewoon door, maar word ik wel tegen 6en wakker. No worries

3 uur geleden

Reactie op LoulouM

Als ik lees dat veel mama’s al 36 en meer zwanger zijn en slapeloze nachten ...
Het kan ook weer beter worden! Ik slaap nu bij bijna 38 weken beter door dan de 2 maanden ervoor.

2 uur geleden

Reactie op kristab88

Het kan ook weer beter worden! Ik slaap nu bij bijna 38 weken beter door da ...
Ik had het ook vanaf week 33/34. Nu eerste dag verlof en heb vannacht prima geslapen. Wel met een onderbreking dus op de bank gaan liggen en daar geslapen. Maar het feit dat ik niet op mn werk hoef te verschijnen werkte erg ontspannen waardoor ik zo weer in slaap viel.