387 Reacties

20 dagen geleden

Reactie op Annana015

Wakker geworden van flinke kramp rechts onderin. Normaal zou ik weer gepro ...
Mijn verloskundige zei.. ook al is het ‘s nachts, als je er onrustig door wordt, gewoon bellen. Er is altijd een vk van dienst en daar worden ze ook voor betaald. 🙈. Zelf zou ik ook heel erg aarzelen om in de nacht te bellen… maar ze stonden er op.

20 dagen geleden

Het is op dit moment echt heel ernstig… ik slaap ‘s nachts 0 uur en dan overdag een paar uurtjes… ik sliep in het tweede trimester heerlijk. Ik ben in shock 😵nu de hele nacht wakker gelegen.

20 dagen geleden

Reactie op Annana015

Wakker geworden van flinke kramp rechts onderin. Normaal zou ik weer gepro ...
Ik zou niet snachts voor 1 kramp in je buik te bellen. Als het daarbij blijft tenminste. Ja uiteraard zijn verloskundigen er voor spoedzaken, maar eenmalige kramp zonder dat het zich herhaald, en je de baby goed voelt en geen bloed/vocht verlies hebt.. Dan kan ik iedere nacht wel bellen maar dat ter zijde🙈😂 Waarschijnlijk was het 1 harde buik en/of voorwee en dat gaat nog wel vele vaker voorkomen naar mate je langer zwanger bent. Als het je niet lekker zit zou ik vandaag overdag even bellen! 😊

20 dagen geleden

Reactie op Dua.aaaa

Het is op dit moment echt heel ernstig… ik slaap ‘s nachts 0 uur en dan ove ...
Herkenbaar. Viel pas rond 3 uur in slaap en werd rond 8 uur alweer wakker 🫠

20 dagen geleden

Ik loop bij de POP poli en heb een aanbod staan om 1 nachtje per week daar te komen slapen met medicatie.. bij mijn vorige ook 1x gedaan maar dat resulteerde direct in de bevalling😂. Ik zit er nu toch over na te denken om dit te gaan doen, ik slaap zo zo zo slecht..

20 dagen geleden

Reactie op mermaidmommy

Herkenbaar. Viel pas rond 3 uur in slaap en werd rond 8 uur alweer wakker � ...
Dit is echt niet best haha. Ik vanmiddag in slaap en versliep mij voor de verloskundige afspraak…

20 dagen geleden

Reactie op Flower221

Ik zou niet snachts voor 1 kramp in je buik te bellen. Als het daarbij blij ...
Nee natuurlijk niet. Dat komt ook in mijn bericht maar voren dat ik niet een persoon ben die om alles huult en belt. Dit was ook een uur lang de baby niet kunnen voelen, niet kunnen uitlokken met niks, niet op mijn benen kunnen staan door pijn in mijn "losse heupen" en sochtends alsnog opstaan met koorts.

19 dagen geleden

Reactie op Dua.aaaa

Dit is echt niet best haha. Ik vanmiddag in slaap en versliep mij voor de v ...
Oef, heb zelf ook vaak op het randje gezeten, omdat ik weer in slaap viel. Mijn man gaat altijd mee dus die maakt me gelukkig wakker 😂 Ik ben zo moe. Heb totaal geen dutjes gedaan vandaag. Hopelijk lukt poging tot slapen zo 😅

19 dagen geleden

Hier is t weer feest 🤣 meestal word ik nu wat vermoeider en kan ik slapen. Maar op dit moment voel ik m niet. Ga maar doen alsof denk ik 🤷‍♀️🙈😂 liggen en ogen dicht.

19 dagen geleden

Reactie op mermaidmommy

Oef, heb zelf ook vaak op het randje gezeten, omdat ik weer in slaap viel. ...
Kijk dat is een goede stok achter de deur haha. Hopelijk is het gelukt! Want na 3 uur met mijn ogen dicht liggen kan ik zeggen dat het niet heeft gewerkt en ik me bij deze weer aanmeld voor een plafonddienst… helaas…

19 dagen geleden

Ik heb ook weer plafond dienst..

19 dagen geleden

Ohhh dames help ik wil slapen 😫 iemand nog tips om lekker te kunnen liggen? Ik heb echt 26 kussens in bed liggen maar alles doet pijn. Heb er altijd 1 tussen mijn benen, ook met voedingskussen lig ik niet lekker. Op beide zijdes krijg ik na n half uur heuppijn en op m'n rug gaat al lang niet meer 😫

19 dagen geleden

Aanwezig… 🙋🏻‍♀️ Weer een gebroken nacht door plassen en een beweeglijke baby… lig nu ook met honger, maar geen flauw idee waar ik zin in heb… 35+2 zwanger, we zijn er bijna… 😅

19 dagen geleden

Hier ook! Half ziekig ook. Fantastische combi.

19 dagen geleden

Ik ben weer wakker geworden op zo'n moment dat je je begint af te vragen of het nog de moeite is om weer te gaan slapen voor krap 2 uurtjes tot de wekker gaat..

19 dagen geleden

Vannacht plafonddienst om een andere reden. Normaal door pijn aan de heupen of rug.. of gewoon zomaar. Maar gisteren weer controle in het zkh ivm placenta praevia. En mijn bloedverlies werd (net) geaccepteerd zoals al 1.5 maand. En nu opeens iets meer bloed verloren.. maar wanneer is de grens dat je gaat bellen als het altijd geaccepteerd wordt, zo lastig..

19 dagen geleden

Last van maagzuur, pijn in mijn darmen en ontzettende rugpijn. Ben inmiddels al een uur wakker en over een half uur gaat de wekker alweer 😮‍💨

19 dagen geleden

Vannacht zag de plafonddienst er toch wat anders uit. Sinds gisteren middag weinig leven. Meerdere dingen geprobeerd… zoet/koud eten/drinken.. op zij gelegen voor 2u.. uiteindelijk is vk langs geweest en na een uurtje kon ze ook niets registreren.. wel voelde ze dat hij lager lag.. door naar t ziekenhuis naar de verloskundige post. Hartje klonk goed, maar de monitor pikte niet genoeg leven/beweging op. Door naar de gynaecologie.. ze zagen wel leven, maar niet (sterk) genoeg om volgens het boekje een gezonde conditie te laten zien. Omdat hij wel leven liet ziet mochten we uiteindelijk naar huis Vanmiddag terug voor een tweede hartfilmpje. Dan hopen ze dat hij van positie is veranderd zodat ze betere meting kunnen doen. En anders volgen er nog extra testen.

19 dagen geleden

Reactie op kiim92

Vannacht zag de plafonddienst er toch wat anders uit. Sinds gisteren middag ...
Oef nee joh, wat spannend! Hoe voel je je erover? Succes vandaag!

19 dagen geleden

Reactie op nassie1995

Oef nee joh, wat spannend! Hoe voel je je erover? Succes vandaag!
Aan de ene kant denk ik dat als de gynaecoloog en de verloskundige zich niet al te druk maken.. dat het allemaal wel goed komt. (Anders hadden ze ons ook niet naar huis laten gaan denk ik.) Maar als je zelf tot de nacht ervoor een hele drukke/aanwezige baby gewend bent ga je je toch wel beetje zorgen maken.