387 Reacties

Reactie op kiim92

Vannacht zag de plafonddienst er toch wat anders uit. Sinds gisteren middag ...
Oh wat schrikken! Spannend! Ik duim voor jullie ♥️♥️♥️

19 dagen geleden

Reactie op MLdstb

Ohhh dames help ik wil slapen 😫 iemand nog tips om lekker te kunnen liggen ...
Heb exact hetzelfde.. fysio helpt ook niet meer hier. Ga binnenkort acupunctuur proberen als laatste redmiddel.

19 dagen geleden

Heel veel sterkte Kim, ik duim voor jullie! ❤️ Ik ben sinds gisteren opgenomen in het ziekenhuis en heb maar 1 uur en 22 minuten geslapen hier vannacht 😵‍💫. 50% kans dat de kleine binnen 10 - inmiddels 9 - dagen geboren wordt en hoe dan ook zal ik hoogstwaarschijnlijk helemaal niet meer thuiskomen voor die tijd. Ik heb serieuze oefenweeën (al dagen elke 5 minuten met een duur van steeds 1 minuut) en in het ziekenhuis bleek ook dat ik een verkorte baarmoedermond heb, lichte ontsluiting en dat de placenta al een beetje aan het loslaten is. Ik heb het echt even pittig met deze omschakeling. Nu 33+3..

19 dagen geleden

Reactie op kiim92

Vannacht zag de plafonddienst er toch wat anders uit. Sinds gisteren middag ...
Joh wat heftig! Ik vind dat altijd zo eng dat minder leven voelen. Hebben ze wel een groeiecho gedaan? En voel je de baby inmiddels beter?

19 dagen geleden

Reactie op tuliptree

Heel veel sterkte Kim, ik duim voor jullie! ❤️ Ik ben sinds gisteren opgen ...
Wat erg en spannend ook.. Hoe kort is je baarmoedermond? Ik heb al vanaf 19 weken een korte bmh, blijft ook spannend..

19 dagen geleden

Reactie op Flower221

Wat erg en spannend ook.. Hoe kort is je baarmoedermond? Ik heb al vanaf 19 ...
Inderdaad voor jou ook spannend, hopelijk gaat het de komende weken gewoon helemaal goed! 🍀 Bij mij is het nu 1,7 cm en vooral zorgwekkend vanwege alles bij elkaar

19 dagen geleden

Reactie op tuliptree

Inderdaad voor jou ook spannend, hopelijk gaat het de komende weken gewoon ...
Kan me het voorstellen zeg! Placenta loslating is ook heel eng. Sterkte!! 🍀

19 dagen geleden

Reactie op Dua.aaaa

Kijk dat is een goede stok achter de deur haha. Hopelijk is het gelukt! Wan ...
Lukte mij ook heel lang niet, maar ergens na twee uur niet meer naar de tijd gekeken 😅 ben ergens rond toen toch weggezakt 🤭 al moet ik wel zeggen dat het moeilijk was, want ik had menstruatie achtige krampen die me wakker hielden 😔

19 dagen geleden

Reactie op kiim92

Aan de ene kant denk ik dat als de gynaecoloog en de verloskundige zich nie ...
Spannend Kim! Heb je het tweede hartfilmpje al gehad?

19 dagen geleden

Reactie op kiim92

Vannacht zag de plafonddienst er toch wat anders uit. Sinds gisteren middag ...
Heftig… sterkte!

19 dagen geleden

Dank jullie wel voor alle lieve reacties hier! 🩵 Vanmiddag voor het tweede hartfilmpje geweest, het duurde even voor hij zich liet meten, maar gelukkig pikte de monitor nu meer/beter leven op. Er waren een aantal hartslag dipjes te zien, maar de gynaecoloog zag geen reden tot paniek en het zou bij de termijn horen. Er waren genoeg hoge pieken gemeten wat op goed leven/conditie wijst. Sinds vanmiddag voel ik hem ook weer beter. Vruchtwater meting was goed. Verloskundige gaf aan tijdens de echo dat hij deels was ingedaald en dat dit er ook voor kan zorgen dat beweging minder goed te voelen is. Blij dat het uiteindelijk allemaal goed is 🥰 vond het wel spanning genoeg 🙈

19 dagen geleden

Reactie op tuliptree

Heel veel sterkte Kim, ik duim voor jullie! ❤️ Ik ben sinds gisteren opgen ...
Dank je wel! 🩷 Maar jeetje wat heftig als ik jouw verhaal zo hoor! Hoe voel je je?? Ook voor jou heel veel sterkte! 🤗❤️

18 dagen geleden

Hopelijk gaat het wat beter met jullie @kim en @tuliptree. 🩷 Ik ben ook weer wakker. Heb voor de tweede nacht op een rij last van voorweeën en harde buiken in bed 😮‍💨 het begint wel een beetje af te nemen, dus ik ga zo maar een poging wagen. Hopelijk geen plafond dienst vandaag 😅 Moet morgen ook vroeg op, dus dat is ook wel pijnlijk 🫣 kon vanmorgen wel uitslapen wat het een stuk minder erg maakte 🤭

18 dagen geleden

03:58 ik wordt hier toch zo moedeloos van😭😭

18 dagen geleden

Reactie op Maiss

03:58 ik wordt hier toch zo moedeloos van😭😭
He join the club

18 dagen geleden

Ook hier weer. Nadat ik gisteren zei dat ik wat meer bloedverlies had toch maar weer gebeld, en gelijk een nachtje opgenomen ter observatie😅 mis mijn bed thuis al. De matrassen hier.. en het geluid, en echt donker wordt het ook niet 😪

18 dagen geleden

Vaste crew hier inmiddels

18 dagen geleden

Hier ook dik plafond dienst gehad, mijn 15 maanden oude zoon is ziek, dus moest ik niet plassen was er wel wat met hem. En nu lekker klaar maken voor werk. Love live 😂🙃😭

18 dagen geleden

Reactie op Baby_2324

Hier ook dik plafond dienst gehad, mijn 15 maanden oude zoon is ziek, dus m ...
Heb je nog geen verlof? Of komt dat er bijna aan? Ik moet nu echt niet aan werken denken met hoe slecht ik slaap, dat overleef ik echt niet 🫣

18 dagen geleden

Reactie op mermaidmommy

Heb je nog geen verlof? Of komt dat er bijna aan? Ik moet nu echt niet aan ...
Neee ik moet nog een hele week 😭😭😭 moet zelf ook niet aan werk denken, maar zit nu als een dood vogeltje tocj m’n ding te doen😂