387 Reacties

18 dagen geleden

Reactie op Baby_2324

Neee ik moet nog een hele week 😭😭😭 moet zelf ook niet aan werk denken, m ...
Aah, sterkte! Hopelijk is vandaag je laatste dag dan, of bedoel je dat je hierna nog een week moet? 😱

18 dagen geleden

Reactie op mermaidmommy

Aah, sterkte! Hopelijk is vandaag je laatste dag dan, of bedoel je dat je h ...
Hahah nee ik moet nu nog een hele week, krijg volgende week vrijdag verlof! Dus nog ff door rammen en dan in een zwart gat vallen 😂

18 dagen geleden

Reactie op Baby_2324

Hahah nee ik moet nu nog een hele week, krijg volgende week vrijdag verlof! ...
Sterkte! Hopelijk kan je nog een beetje de slaap vatten aankomende week dan 😅

17 dagen geleden

Mijn kleine buikbewoner is nu al een enorme nachtbraker, is al uren tegen m’n ribben aan het trappen😫

17 dagen geleden

Reactie op Maiss

Mijn kleine buikbewoner is nu al een enorme nachtbraker, is al uren tegen m ...
Ik doe mee met plafonddienst! Kan mij geen houding vinden en de kleine heeft vet vaak de hik snachts. Gek word ik ervan!

17 dagen geleden

Hier nog een 🙋🏼‍♀️

17 dagen geleden

04:04, wakker sinds 01:15. Ik besprak het slechte slapen vandaag met m’n verloskundige. Zij zei meteen heel droog; ja dat is hormonaal. Je lichaam bereidt zich al voor op de gebroken nachten van straks. Top. 👌🏻

17 dagen geleden

Reactie op DaCha

04:04, wakker sinds 01:15. Ik besprak het slechte slapen vandaag met m’n v ...
Hier ook een plafonddienst. Wel mn eerste in 36 weken dus eigenlijk mag ik niet klagen. Maar goed dat doen we toch😂

17 dagen geleden

04.44: pff daar zijn we weer. Bijna 36w. Ik heb echt buikpijn , als in dat ik moet poepen maar dat luk niet. Verder lig ik op geen enkele zij lekker. Alleen maar last van maagzuur. Ik ben er wel beetje klaar mee!

17 dagen geleden

We zijn een weekendje weg,, nog even op de valreep met 35+6... Bed ligt prima,, toch plafonddienst al 2 uur lig ik wakker en daarvoor ook niet echt vast geslapen ... zo maar weer proberen, want rond 7uur is m'n dochter (2,5jr) ongetwijfeld wakker! Succes meiden! #laatsteloodjes #maagzuur #niksisgoed #zatvan

17 dagen geleden

Sinds 4:30 is het weer draaien en keren, maar de slaap is ver te zoeken. Wordt een lange dag! Straks naar de we are pregnant beurs in Utrecht. 😴

17 dagen geleden

Nadat ik weer naar huis mocht van het zkh, nu toch weer wat meer bloedverlies. Eigenlijk moet ik weer bellen, maar wil echt niet gelijk weer opgenomen worden.. dus beloof mijzelf: echt heel rustig aan doen vandaag en het nog even aankijken. Maar hierdoor toch niet meer lekker kunnen slapen..

17 dagen geleden

Reactie op Evievdmt

Nadat ik weer naar huis mocht van het zkh, nu toch weer wat meer bloedverli ...
Hup op de bank jij met Netflix, boek, snacks en je laten bedienen! 🥰 Rustig aan! Sterkte 🤗 Maar wel op tijd aan de bel trekken hoor 🫣

17 dagen geleden

Goedemorgen deze morgen 😂🤣 ik heb geloof ik de hele nacht wakker gelegen en lopen draaien. Nu net maar eruit gegaan. Nu is t eigenlijk hetzelfde alleen dan verticaal, geen idee wat ik nu ga doen 🤣😂 Zo duurt de tijd lang 🫣

17 dagen geleden

Hier ook weer een nacht plafond dienst. Ziek kind en zieke mama. En rustige baby, wat niet geheel onbegrijpelijk is in deze situatie. Oh meiden wat ben ik het zat hahah

17 dagen geleden

Veel zware nachten weer zo te lezen! Ik kon wel slapen (met de nodige plaspauzes natuurlijk) maar ik had echt zo'n buik en bekkenpijn. Echt een wonder dat ik alsnog in slaap kom blijven vallen 😅 was gewoon te moe denk ik. Hoop vandaag ook op wat meer slaap 🤞

16 dagen geleden

Nu is de baby een keer rustig ben ik alsnog wakker😅

16 dagen geleden

Baby heeft de afgelopen uren flink geoefend voor het circus, voor het eerst ook dat het draaien in de buik heel oncomfortabel aanvoelde. Ook mega actief de hele nacht. Sinds half 2 dan ook zelf constant aan het draaien geweest en het lukt me gewoon niet om in slaap te vallen. Dat wordt weer een leuke nuchtere bloedsuikerwaarde over een paar uurtjes 🫠

16 dagen geleden

Hier ook wakker, heb gisteravond gegourmet, wellicht dat dit meespeelt.. moet echt 30 x plassen en ben een beetje misselijk. De baby is ook bewegelijk.. ik hoop zo dat het niet al te lang meer duurt.. dit vind ik wel wat hoor 😩

16 dagen geleden

Ik wil slapennnnn