389 Reacties

16 dagen geleden

Reactie op kiim92

Vannacht zag de plafonddienst er toch wat anders uit. Sinds gisteren middag ...
Hé, dit is in het Sint Franciscus toch? Deze kamer heb ik inmiddels ook al duizend keer gezien van binnen 🥹 Hopelijk is alles goed met je!!

16 dagen geleden

Liggen draaien en woelen… gisteren last van voorweeen, nu ook weer sinds een uur lichtjes last van… ben zo moe 😴

16 dagen geleden

Reactie op tdkramer

Hé, dit is in het Sint Franciscus toch? Deze kamer heb ik inmiddels ook al ...
Ja klopt, is inderdaad Sint Franciscus. 🙈 Oef.. niet zo fijn als je die kamer zo snel herkent. 🫣 ik hoop iig dat ik de binnenkant van deze kamer niet meer te zien krijg en de volgende keer daar pas de bevalling is😬 Gaat alles goed met jou?? Gelukkig gaat het hier nu allemaal goed. Sinds de middag erna begon hij weer meer te bewegen.. en sinds de dag van het tweede filmpje zit hij bijna geen seconde meer stil en vind ik het helemaal niet erg meer als hij mij wakker houdt nu. Het was erg schrikken.. maar nu liever dat hij te druk is dan te stil. Dan heb ik iig bevestiging. 😅

16 dagen geleden

Hier ook een ander plafond. Vanaf 12u smiddags verlies ik vruchtwater dus vanaf vanmiddag in het ziekenhuis. Alle tests (ctg, echo, bloeddruk) zijn goed en heb verder geen weeën. Waarschijnlijk een scheurtje in het vlies bovenin. Beleid na 34 weken (ik ben 34,5) is afwachten. Dus geen longrijpers of inleiding, dit vind ik super fijn en voelt als een gelukje. Hopelijk komt er niks op gang, ik denk zelf van niet en hopelijk mag ik thuis afwachten. Alleen kunnen ze het advies geven tussen de 24u en 72u, ligt eraan hoelang ze willen monitoren. Ben benieuwd morgen! De baby is heel tevreden dus die merkt niks 😂

15 dagen geleden

04:00 😫

15 dagen geleden

Hier ook weer raak

15 dagen geleden

🙋🏻‍♀️

15 dagen geleden

Present

15 dagen geleden

🙋🏻‍♀️ Kleine is weer een voetbaltoernooi aan het presteren in mijn buik 😅

15 dagen geleden

Ik doe ook weer mee! Gelukkig sinds gisterochtend minimaal bloedverlies! Heel fijn weer op het oude patroon te zitten😊

15 dagen geleden

Sinds weken niet om 3 a 4 uur wakker maar om 5.30 uur.. Voelt als een meevaller 😅

15 dagen geleden

Moest alleen even plassen en nu lig ik alweer een paar uur wakker…. Zucht

15 dagen geleden

Reactie op Cantwaittomeetyou

Moest alleen even plassen en nu lig ik alweer een paar uur wakker…. Zucht
🙋‍♀️ zelfde. En dat terwijl ik zo oververmoeid ben…

15 dagen geleden

Reactie op Lola28

Sinds weken niet om 3 a 4 uur wakker maar om 5.30 uur.. Voelt als een meeva ...
Hier ook! Baby ligt ook met hoofd nu beneden, bij jou ook? Misschien scheelt dat qua blaas? Ik moest eerst 3/4x per nacht eruit maar nu laatste dagen kan ik gewoon slapen tot uur of 5

15 dagen geleden

Helaas te vroeg gejuicht. Net naar de wc geweest en weer stolseltjes, gruis en vers bloed. Hopelijk gaat dit overdag niet door. Dan moet ik wel weer bellen

15 dagen geleden

Reactie op Sascha2024

Hier ook! Baby ligt ook met hoofd nu beneden, bij jou ook? Misschien schee ...
Heerlijk he! Wat een verschil zo. Ja die van mij is al aardig aan het indalen ook. Dacht juist dat dit voor meer toilet bezoeken zorgde haha.

15 dagen geleden

Reactie op Evievdmt

Helaas te vroeg gejuicht. Net naar de wc geweest en weer stolseltjes, gruis ...
Spannend Evie! Hoop voor je dat het nog even rustig blijft..

15 dagen geleden

Reactie op Flower221

🙋‍♀️ zelfde. En dat terwijl ik zo oververmoeid ben…
Vreselijk hè. Ik heb totaal geen probleem met in slaap vallen. Maar doorslapen? Pfff 😮‍💨

15 dagen geleden

Oef na twee nachten goede slaap rust heb ik weer pech 😅 kan nu juist weer totaal niet in slaap vallen. Niet erg handig, want moet over 10 uur naar de verloskundige 🥲

15 dagen geleden

Hier ook weer plafond dienst😫 Het liefst ga ik er gewoon uit en voor de 100e x de commode opnieuw indelen ofzo.. ik heb ook zin in iets lekkers maar wat weet ik niet🥺