397 Reacties

15 dagen geleden

Reactie op Maiss

Hier ook weer plafond dienst😫 Het liefst ga ik er gewoon uit en voor de 10 ...
Ik ook plafond dienst, overdag en savonds heel moe.. gaan nog lange weken worden

15 dagen geleden

Same same hier! Ben maar op een stoel in de babykamer gaan zitten lezen, alleen wil ik hier nu niet meer weg 😂. Zo’n drang om spulletjes voor te bereiden, terwijl doe even normaahaaal het is bijna half 4 😭

15 dagen geleden

Reactie op Lola28

Heerlijk he! Wat een verschil zo. Ja die van mij is al aardig aan het indal ...
Nou te vroeg gejuigd, deze nacht weer meerdere keren wakker😫

15 dagen geleden

Ik ga mn bed maar uit om iets te eten te zoeken..

15 dagen geleden

Hier de peuter die me weer eens wakker maakte om 2 uur.. hele strijd gehad en ze slaapt nu net, maar nu ben ik uiteraard klaar wakker🙃 man man hoe houden we dit vol….

15 dagen geleden

Reactie op Sascha2024

Nou te vroeg gejuigd, deze nacht weer meerdere keren wakker😫
Haha same here. Ben al vanaf half drie wakker 😶

15 dagen geleden

Daar zijn we weer hoor. Gedachte van deze nacht: fijn als ik straks niet meer zwanger ben en de nacht weer door kan sla… Ook ik tegen mezelf: …zeg maar goodbye tegen een goede nachtrust, want over een ruime maand zal je ‘s nachts de kleine moeten voeden Komt toch wel ff binnen…

15 dagen geleden

Reactie op Cantwaittomeetyou

Daar zijn we weer hoor. Gedachte van deze nacht: fijn als ik straks niet ...
Hahaha valt mee vrouw! Hier ook weer plafond dienst. Maar bij mijn eerste zoveel slechter geslapen tijdens de zwangerschap dan erna! Dus kan ook mee vallen’

15 dagen geleden

Al een uur wakker😂 morguuhhh

15 dagen geleden

Na een flinke plas om 3 uur houdt nu een mug mij wakker.. #fun

14 dagen geleden

Ik dacht maak mezelf ff nuttig; ga klossen en douche kruk bestellen. Doet die stomme site het niet.

14 dagen geleden

Reactie op Baby_2324

Ik dacht maak mezelf ff nuttig; ga klossen en douche kruk bestellen. Doet d ...
Altijd op dat soort momenten werkt iets niet 😂

14 dagen geleden

Zijn er ook vrouwen hier waarbij het zo erg is dat ze het gaan bespreken met de vk/ of ziekenhuis? Ik zit vol echt vol met stress door het niet slapen, het is voor mij een enorme trigger voor depressie. Ik kan nauwelijks helder nadenken en mn hele lichaam doet zeer, constante harde buiken. Ik weet dat ze soms een opname doen met slaapmedicatie en die optie lijkt me op dit moment heerlijk ook al is het geen oplossing..

14 dagen geleden

Reactie op Baby_2324

Hahaha valt mee vrouw! Hier ook weer plafond dienst. Maar bij mijn eerste z ...
Ik hoop het maar. Ik mis het echt om een nacht door te slapen 😭

14 dagen geleden

Reactie op Flower221

Zijn er ook vrouwen hier waarbij het zo erg is dat ze het gaan bespreken me ...
Wat naar zeg!! Kan me dit helemaal voorstellen. Denk dat het niet hoeft uit te maken wat anderen doen. Als de optie er is om dit te bespreken zodat je een opname kan krijgen met slaapmedicatie, dan zou ik dit gewoon doen. Zeker als het je depressie triggert 🤗

14 dagen geleden

Reactie op Flower221

Zijn er ook vrouwen hier waarbij het zo erg is dat ze het gaan bespreken me ...
Ik kreeg de vorige zwangerschap om die reden slaapmedicatie voor maximaal 3x per week. De nacht voor de bevalling opgenomen met een slaapspuit en nog nooit zo diep en vast geslapen, hemels. Zeker bespreken !

14 dagen geleden

Ik ben uiteindelijk blijven liggen zonder telefoon of boek en viel toch nog in slaap. Wel vaak eruit gegaan om te plassen, maargoed. Toch nog een beetje uitgerust voor ik de deur weer uit moet. Al voel ik me wel te energieloos om op mijn fiets te springen 😅

14 dagen geleden

Ik was eigenlijk heel moe na het zwemmen, maar lig nu toch wakker terwijl het bijna 1 uur is 🥲

14 dagen geleden

22.30 ging ik slapen, 00:00 moest ik plassen, nu 02.20 weer plassen. En nu weer heel erg wakker

14 dagen geleden

Ik kan maar 2 uur per nacht slapen: ik. Begrijp. Het. Niet