400 Reacties

14 dagen geleden

Hier ook plafond dienst. Telkens rond deze tijd.

14 dagen geleden

Goedenacht allemaal! Elke nacht word ik wakker rond 03:00uur en lig ik wakker tot 06:30.. gelukkig heb ik wat te eten elke nacht naast me. Maar jeetje wat is dit irritant! Het hoort erbij zeggen ze..

14 dagen geleden

Reactie op Sunshine91

Goedenacht allemaal! Elke nacht word ik wakker rond 03:00uur en lig ik wakk ...
Helaas wel ja, hoor ik. Wat voor snacks leg je naast je? Goed idee eigenlijk 😁

14 dagen geleden

Reactie op mssinga

Helaas wel ja, hoor ik. Wat voor snacks leg je naast je? Goed idee eigenlij ...
Haha ook gezellig wakker? Ik heb meestal een banaan want die maakt het minst geluid met eten en openmaken 😂 wil m’n vriend niet steeds wakker maken die arme jongen. Ik ben nu ook “gezonde” koeken aan het proberen van bolletje.

14 dagen geleden

Reactie op Sunshine91

Haha ook gezellig wakker? Ik heb meestal een banaan want die maakt het mins ...
Haha ja, ik ben ook gezellig wakker😂liep zelf telkens naar beneden om druiven te pakken en even wat te drinken. Ook vooral omdat ik mn vriend niet wakker wil maken. Ooh de gezonde koeken ken ik niet. Wat zit er in??

14 dagen geleden

Reactie op mssinga

Haha ja, ik ben ook gezellig wakker😂liep zelf telkens naar beneden om drui ...
Ik weet niet of ze echt echt gezond zijn😂 maar lekker zijn ze wel! Ohh druiven.. heerlijk ook!☺️ daar blijf je ook lekker van eten he!

14 dagen geleden

Reactie op Sunshine91

Ik weet niet of ze echt echt gezond zijn😂 maar lekker zijn ze wel! Ohh dru ...
Klinkt in ieder geval lekker! Maar doorstaan deze koeken de geluidsloze test s nachts?😜 Jaa, kan er van blijven eten haha!

13 dagen geleden

Hebben jullie in de nacht ook zo’n zin in iets met suiker???

13 dagen geleden

Reactie op Babytjenovember

Hebben jullie in de nacht ook zo’n zin in iets met suiker???
Ik vooral wat vullends! Eerst at ik een nakd reep, en nu laatste tijd een banaan. Ik mag geen gluten dus veel portieverpakkingen vallen al af 😔

13 dagen geleden

Banaan is inderdaad echt lifesaving! Ook omdat andere dingen vaak tussen je tanden gaan zitten, en Banaan ook stofjes bevat waar je slaperig van wordt.

13 dagen geleden

Reactie op Babytjenovember

Hebben jullie in de nacht ook zo’n zin in iets met suiker???
Ik vooral in koude melk 🤭

13 dagen geleden

Reactie op Babytjenovember

Hebben jullie in de nacht ook zo’n zin in iets met suiker???
Ik had toevallig zin in frietjes, had die om iets van tien uur even gegeten 🫣

13 dagen geleden

Reactie op EMBO

Ik vooral in koude melk 🤭
Jaaa ook zo lekker

13 dagen geleden

Reactie op Babytjenovember

Hebben jullie in de nacht ook zo’n zin in iets met suiker???
Yep, als ik wakker word om te plassen dan ff snel een slokje cola 🙈

13 dagen geleden

Reactie op 71124

Yep, als ik wakker word om te plassen dan ff snel een slokje cola 🙈
Zo jaloers, heb zelf een hele cola obsessie sinds een maand geleden, maar prik blijft zo slecht hangen in mijn keel nu 😔 heb ondertussen wel nog steeds zin in cola..

13 dagen geleden

Ben net weer wakker omdat ik diarree kreeg. Dat heb ik nu zo'n twee dagen, zonder dat ik me verder ziek voel of zo. Begin nu toch een beetje onrustig te worden, straks is het wel het begin van de bevalling.. daarmee is weer in slaap vallen ook een stuk lastiger geworden met die gedachte.

13 dagen geleden

Alweer 1.5 uur wakker en de slaap wil nog niet weer vatten🥲 mijn benen doen ook gewoon pijn van vermoeidheid🥲

13 dagen geleden

Reactie op kristab88

Ben net weer wakker omdat ik diarree kreeg. Dat heb ik nu zo'n twee dagen, ...
Heb ik ook al nu zo’n 2/3 dagen 😕 33 weken hier.. 3e dag ging ik mij ook wat zorgen maken.. vk zei dat het door de grote schommeling in je hormonen komt maar geen reden tot paniek. Wel zorgen gedeeld over dat dit ook voorkomt bij begin bevalling, snapte ze maar ze maakte zich geen zorgen. Moest het in de gaten houden of het nog veel langer aan zou houden. En wel letten op extra vocht inname.

12 dagen geleden

Nog wakker, maar hopelijk straks succes 🤭 ik merk ook dat ik soms door dutjes overdag juist in de avond niet snel moe kan worden 😅

12 dagen geleden

Ohoh.. val maar niet in slaap 🫣 Ga denk maar even een beetje lezen en hopelijk maakt dat me meer vermoeid? 😅