403 Reacties

12 dagen geleden

Wakker.. slechte nacht alweer. Heb zo’n last van mijn rug

12 dagen geleden

👻uur… 😪 Ik meld mij voor plafond dienst

12 dagen geleden

Oh wat een ellende. Derde nacht op rij om 0300 wakker. Zo vervelend 😥

12 dagen geleden

Wil na gisteren 3 uur geslapen te hebben zo graag slapen.. maar nog geen oog dicht gedaan..

12 dagen geleden

Vroeg m’n bed in gedoken omdat ik gisteravond helemaal niks waard was en nu alweer klaarwakker. Ik snap helemaal niks van mijn lichaam meer

12 dagen geleden

Reactie op Cantwaittomeetyou

Vroeg m’n bed in gedoken omdat ik gisteravond helemaal niks waard was en nu ...
Hear hear! Lag er om 21:00u in, omdat ik zo ontzettend moe was. En nu al sinds 03:00u klaar wakker. Ben maar beneden gaan zitten met snacks en water 😅

12 dagen geleden

Vannacht wakker geworden van pijnlijke weeën. Na 15 min stopte het weer🤯 lig je wakker van de stress omdat ik echt dacht dat het begon. Het rommelt nog steeds maar niet zo pijnlijk als vannacht

12 dagen geleden

Voor het eerst sinds ongeveer 2 weken weer een keer "oke" geslapen! Helemaal niet leuk om te lezen als je wel veel wakker bent geweest. Maar troost je, gemiddeld slaap ik 1 nacht per 2 weken "oke"🥲. En ik ben pas 34 weken dus ik mag nog een lange tijd

12 dagen geleden

Ik viel ergens rond 3:00 juist in slaap 😂 nu alweer wakker tho

12 dagen geleden

Reactie op 1-Willeke

Vannacht wakker geworden van pijnlijke weeën. Na 15 min stopte het weer🤯 l ...
😱😱 spannend!

12 dagen geleden

Reactie op kiim92

😱😱 spannend!
Ja het rommelt al 8 dagen🤡 maar van vannacht was voor het eerst dat ik dacht. Oke dit wordt wel heel pijnlijk nu. Straks controle bij vk eens kijken wat zij zegt. Vandaag 37 weken, dus laat maar komen😂

11 dagen geleden

Reactie op 1-Willeke

Ja het rommelt al 8 dagen🤡 maar van vannacht was voor het eerst dat ik dac ...
Oh spannend! Hoop het voor je. Ik ben 35+2 , zou ook echt willen bij 37 weken. Ben er lichamelijk helemaal klaar mee.

11 dagen geleden

Reactie op RdenBosch

Hear hear! Lag er om 21:00u in, omdat ik zo ontzettend moe was. En nu al si ...
Vreemd is dat hè! En ik dacht nog wel dat ik zo goed ging slapen omdat ik echt m’n ogen niet open kon houden! Naar de bank met snacks is ook een goed idee! Had ik ook moeten doen. Heb uiteindelijk 2 uur liggen scrollen en toen weer in slaap gevallen, maar misschien moet ik voortaan toch maar een boek erbij pakken ofzo

11 dagen geleden

Reactie op 1-Willeke

Ja het rommelt al 8 dagen🤡 maar van vannacht was voor het eerst dat ik dac ...
Hou ons op de hoogte!! 😎 en succes! Misschien krijg je wel verrassend goed nieuws.

11 dagen geleden

Reactie op Cantwaittomeetyou

Vreemd is dat hè! En ik dacht nog wel dat ik zo goed ging slapen omdat ik e ...
Ja ik heb ook het eerste uur nog in bed gelegen, maar ik werd gek haha. Toen dacht ik, wat ben ik aan het doen, mezelf aan het pesten vooral. Dus hup naar de bank gegaan en wat tussendoortjes op en een grote fles water. En toen uiteindelijk weer terug naar bed en geslapen.

11 dagen geleden

Reactie op kiim92

Hou ons op de hoogte!! 😎 en succes! Misschien krijg je wel verrassend goed ...
Alles was goed! Baby is wel wat aan de grote kant. Mag nog 3 weken natuurlijk bevallen anders gaan ze met 40 weken inleiden. Kind zit nu al op 3100 gram 🙈😂

11 dagen geleden

Reactie op 1-Willeke

Alles was goed! Baby is wel wat aan de grote kant. Mag nog 3 weken natuurli ...
Even nieuwsgierig... 3100 op 37 weken valt toch wel mee? Ik had met 36.2 een schatting op 2975, wat volgens de verloskundige heel mooi gemiddeld was (P61). Met 37 weken wijkt hij niet heel erg af van die 3100 gram verwacht ik?

11 dagen geleden

Reactie op Nootje90

Even nieuwsgierig... 3100 op 37 weken valt toch wel mee? Ik had met 36.2 ee ...
Mijn gemiddelde is p89. Bijzonder hoe vk’s er verschillend mee omgaan

11 dagen geleden

Reactie op 1-Willeke

Alles was goed! Baby is wel wat aan de grote kant. Mag nog 3 weken natuurli ...
Haha… oehh… dat wordt spannend… Hopelijk meld je baby zichzelf.. en gaat je bevalling smooth 🤭😁

11 dagen geleden

Bijna half 2 en nog klaarwakker 🫣 Ga maar weer wat lezen en hopelijk later slapen 🤭