9 Reacties

7 maanden geleden

Dankjewel, ik ga ze morgen meteen kopen 😩

7 maanden geleden

Nou, na weken van misselijkheid durf ik nog niet te vroeg te juichen, maar ik heb ze nu 15 minuten om en het lijkt te werken 🫣👀

7 maanden geleden

Dankjewel voor deze tip!! Ik heb echt in weken niet zo'n goeie dag gehad als vandaag!! Ik heb zelfs gekookt voor mijn gezin! Je bent een lifesaver!!!

7 maanden geleden

Ik heb ze ook zojuist besteld. Zouden morgen binnen moeten komen. Hopelijk helpt het, want ik word gek van de misselijkheid

7 maanden geleden

Dank voor de tip! Heb eindelijk weer wat kunnen koken en lunchen zonder overgeven 🥰

7 maanden geleden

Ik vraag me alleen af of deze polsbandjes mogen als je zwanger bent? Geen idee verder hoor of het wel of niet schadelijk kan zijn.. lijkt me niet maar kan het ook nergens terug vinden? Iemand die hierover geïnformeerd heeft toevallig?

7 maanden geleden

Reactie op KimKH

Ik vraag me alleen af of deze polsbandjes mogen als je zwanger bent? Geen i ...
Ik heb ze tijdens m'n vorige zwangerschap bijna de hele tijd gedragen en gewoon een gezonde dochter gekregen. Accupunctuur etc. mag je ook gewoon doen tijdens de zwangerschap dus zou dan niet weten waarom dit schadelijk zou zijn. Hier verkopen ze het zelfs als bandjes voor tijdens de zwangerschap: https://www.24pharma.nl/sea-band-polsbandjes-mama-misselijkheid-zwangerschap-reisziekte-grijs-2-stuks?utm_source=google&utm_medium=organic

7 maanden geleden

Je kunt ze bij de apotheek kopen en er zijn er ook de Seaband mama heten. Bij mij zijn die roze. Is niks schadelijks aan tijdens de zwangerschap.

7 maanden geleden

Thnx girls