13 Reacties

vorig jaar

Ik gebruik t nu iets meer dan een week en het is wel minder (maar t kan toeval zijn dat ze net over de piek heen was). M'n beste vriendin zweert er wel bij, heb van haar de aanbeveling gekregen voor Microbiol die haar weer werd aangeraden door haar lactatiekundige...

vorig jaar

Ik slik het zelf, en geef borstvoeding. Onze kleine heeft bijna geen last van krampjes!

vorig jaar

Orthiflor start hele goede ervaringen mee

vorig jaar

Reactie op Eva003

Ik slik het zelf, en geef borstvoeding. Onze kleine heeft bijna geen last ...
Ik doe hetzelfde en lijk dezelfde ervaring te hebben!

vorig jaar

Bedankt mama’s! Zou het nog zin hebben als ik nu begin met zelf te slikken? Geef ook volledig borstvoeding. Maar lees overal dat je dan in je zwangerschap zou moeten starten 🤷🏼‍♀️

vorig jaar

Bedankt mama’s! Zou het nog zin hebben als ik nu begin met zelf te slikken? ...
Ik ben ook pas na de zwangerschap gestart en ja ik denk t wel. T moet juist in de melk terecht komen en dat zou gebaseerd zijn op wat je nu eet/drinkt/inneemt

vorig jaar

Reactie op Rose6

Ik ben ook pas na de zwangerschap gestart en ja ik denk t wel. T moet juist ...
Oké thanks! En het kan natuurlijk nooit kwaad ook.. welke neem jij precies?

vorig jaar

Oké thanks! En het kan natuurlijk nooit kwaad ook.. welke neem jij precies? ...
Flinndal kwam uit een goed uit een test die ik gelezen had

vorig jaar

Reactie op Rose6

Flinndal kwam uit een goed uit een test die ik gelezen had
Ik geef t nu ook aan m'n zoontje van 4.

vorig jaar

Wij geven het sinds een week en onze zoon heeft weinig tot geen krampen meer! We geven orthiflor start. Hier een linkje: https://www.drogist.nl/orthica-orthiflor-start-90-gram.htm?channable=0050796964003234303531e7&sqr=Start

vorig jaar

Wij geven orthiflor start en sindsdien zoveel minder krampjes, ik zou het echt iedereen aanraden

vorig jaar

Bedankt mama’s! Zou het nog zin hebben als ik nu begin met zelf te slikken? ...

vorig jaar

Hoi hoi, onze dochter had vanaf het begin ook heel erg last van buik krampjes. Onze kraamzorg adviseerde ook probiotica. Wij gebruiken sinds dien Orthiflor start van de G&W Gezondheidswinkel en sinds dien nergens meer last van.