14 Reacties
2 maanden geleden
Ik heb gewoon bij de Primark een paar maten grotere nachthemden gehaald 🤭
2 maanden geleden
Reactie op mermaidmommy
Ik heb gewoon bij de Primark een paar maten grotere nachthemden gehaald 🤭
Jaa hier waren de grote maten dus allemaal uitverkocht vandaag. Alleen XS en S. Dacht zo'n lekkere pyjama met knoopjes te kopen, maar helaas! Alleen zwart was in meer maten, maar met een witte kat is dat geen aanrader 😜
2 maanden geleden
Reactie op Wenteleefje
Jaa hier waren de grote maten dus allemaal uitverkocht vandaag. Alleen XS e ...
Herkenbaar, bij één Primark had ik hetzelfde probleem. Gelukkig later bij een andere wel meer maten tegengekomen 😂
2 maanden geleden
Ik heb deze beide besteld van de hm, allebei met knoopjes. Zitten heerljjk!
2 maanden geleden
Ik ben gewend om naakt te slapen, maar bedacht me dat als ik eruit moet in de nacht in NOVEMBER dat iets aantrekken wel handig was... dus dit is m geworden. Heb 'm nu alleen aangehad op vakantie met slapen(met ouders en oom)en dat gaat prima. Ook doe ik m aan als ik geen zin heb om me aan te kleden in de ochtend 😬
2 maanden geleden
Ik ben voor zo’n matching pyjama gegaan! Beetje duur, maar het zit echt fantastisch 👌🏻😁
2 maanden geleden
Hema heeft heerlijke pyjama's! Ze hebben daar ook een nachtpon met knoopjes. Verder vind ik vooral de micro pyjama's van Hema erg fijn. Een erg zachte, rekbare stof. Ik wacht even totdat ze weer in de aanbieding zijn en dan ga ik ook wat pyjama's halen (ik slaap normaal in een onderbroek 😂)
2 maanden geleden
Reactie op Nurse541
Hema heeft heerlijke pyjama's! Ze hebben daar ook een nachtpon met knoopjes ...
Ja gaat mij ook niet zozeer voor slapen. Ik slaap of in onderbroek of tshirt. Maar meer voor overdag om beetje in te chillen en rond te lopen als kraamhulp er is 😁.