25 Reacties

2 maanden geleden

En wat zou er mis zijn met eventueel latten als dat voor jullie werkt? Dat het de norm is dat alle papa's en mama's samenwonen, hoeft niet te betekenen dat dat voor jullie de beste oplossing is....wellicht ligt buiten de verwachtingen van anderen, out of the box, voor jullie wel een alternatieve oplossing.

2 maanden geleden

Reactie op reneehoi

Hij is eind 40 en ik woon zelf in een leuk huisje waar alles heel netjes is ...
Persoonlijk klinkt het me niet als een fijne basis om samen te wonen. Als toekomstige vader heeft hij w.s. geen idee wat er op hem af komt en zal hij moeten groeien in de rol met passende verantwoordelijkheden. Niet alle vaders doen dat, toekomst moet dat uitwijzen. Reden lijkt me voor jou om je stabiele basis thuis te houden en te latten of hem uit te nodigen bij jou te komen wonen. Zo behoudt je je rust en ziet hij wat er nodig is. Succes met je keuze.🌸

2 maanden geleden

Wat vervelend voor jou. Je bent zelfstandig en ondernemend. Je hebt je zaakjes op orde, dan zou ik zeker je eigen huisje aanhouden en daar lekker blijven wonen. Je hebt een hele goede reden om niet samen te gaan wonen. En waarom zou hij niet zijn best doen voor jou? Een kind dragen is immers niet niks dus hij mag (vind ik) wel wat water bij de wijn doen en echt zijn best gaan doen voor jou. Zeker met de leeftijd van veertig mag je het een en ander verwachten. Zeg aub je woning niet op. Het is jou stabiele basis en dat van je kindje. Dat is het belangrijkste, als dat maar goed is. Dat moet je niet opgeven.

2 maanden geleden

Wat veel reacties al zeggen; ook ik zou zeggen dat je je huis moet aanhouden. Je hebt nog een paar maanden voor de baby komt. Je zou kunnen aanzien of hij verantwoordelijker begint te worden naarmate de datum nadert. Als er geen verandering komt zou ik voorlopig maar uit elkaar wonen. Als je baby wat ouder is en jij je energie terug hebt zou je altijd nog de keuze kunnen maken om bij hem in te trekken.