11 Reacties

3 maanden geleden

Slik je extra magnesium en heb je magnesium olie? Werkt hier echt super goed!

3 maanden geleden

Nee, want heb laatst magnesium geprikt en dat was goed. Maar kan het altijd eens proberen! Heb je er dan helemaal geen last van of minder?

3 maanden geleden

Ik heb dit ook, echt zo vervelend 😣 ik slik idd ook magnesium en dit helpt wel, heb er minder last van. Maar ik ga ook eens kijken voor die olie !

3 maanden geleden

Hey! Zelf geen last van, maar had hier wat over gelezen in m'n boek!

3 maanden geleden

Heb het ook soms sinds de zwangerschap. Lopen is het enige dat helpt voor mij.

3 maanden geleden

Magnesiumolie smeren helpt hier!

3 maanden geleden

Tip voor als je een bad hebt of iemand kent met een bad. Ga voor dat je naar bed gaat even in een warm bad en daarna gelijk naar bed en je hebt geen last meer in de nacht!

3 maanden geleden

Overdag steunkousen (klasse 2) dragen. Een huidtherapeut kan deze voor je aanmeten. Wordt in sommige gevallen vergoed. Je hebt verschillende soorten. Je hebt er bijvoorbeeld ook kousen zonder voet zodat je deze onder een legging kan dragen.

3 maanden geleden

Hier ook zo’n last. En sinds een paar dagen ook icm jeuk. Inderdaad ook in de avond en nacht :( Ik zie goede tips voorbij komen. Ik ga ze allemaal proberen.

3 maanden geleden

Magnesiumolie werkt bij mij heel goed! Voor het slapen gaan benen en onder de voeten insmeren. Evt snachts nog een keer sprayen als je er wakker van wordt

3 maanden geleden

Magnesium citraat (200 mg) werkt echt toppie, bij mij duurde het 2 á 3 dagen voordat het begon te werken, maar nu heb ik er geen last meer van ☺️