12 Reacties

15 dagen geleden

Dat is goed nieuws! Dan maakt de baby geen antistoffen tegen jouw bloed aan.

15 dagen geleden

Hoi, ja toevallig heb ik ook vorige week met 27 weken bloed geprikt omdat ik rhesus d negatief heb. Zelfde uitslag als jij. Dit betekent dat je baby ook negatief is en je dus geen antistoffen aanmaakt. Dus je hoeft geen extra prikken etc. meer

15 dagen geleden

Reactie op kristab88

Dat is goed nieuws! Dan maakt de baby geen antistoffen tegen jouw bloed aan ...
Oh wat fijn, dankjewel voor je reactie

14 dagen geleden

Ik moet mijn resultaat nog krijgen, maar hoop op hetzelfde als jij 🤭

14 dagen geleden

Reactie op mermaidmommy

Ik moet mijn resultaat nog krijgen, maar hoop op hetzelfde als jij 🤭
Bij mij was het resultaat anders en heb de printer gehad. Viel echt reuze mee!! Geen zorgen maken

14 dagen geleden

Goed nieuws! Dat betekent dat je kindje ofwel dezelfde rhesus factor heeft als jij, ofwel je kindje heeft wel een andere maar jullie bloed is niet met elkaar in aanraking geweest waardoor jouw lijf geen trigger krijgt om antistoffen aan te maken. Ik hoop zo dat het bij mij ook goed blijft gaan, ik zit zelf nl met rhesus c en daar is geen behandeling voor beschikbaar 🤞

14 dagen geleden

Reactie op Mommytobe12344

Bij mij was het resultaat anders en heb de printer gehad. Viel echt reuze m ...
Prik bedoel ik natuurlijk haha

14 dagen geleden

Ik heb Rhesus D negatief en mijn kleintje Positief. Krijg over 1,5 week een prik. En laat ik nou net heel veel angst voor naalden hebben 🥹

14 dagen geleden

Reactie op jorjam2024

Ik heb Rhesus D negatief en mijn kleintje Positief. Krijg over 1,5 week een ...
Het valt echt heel erg mee! Geen zorgen🥰

14 dagen geleden

Same here, ook negatief en de kleine positief. Geruststellende gedachte, die prik stelt echt niks voor 😊😉

13 dagen geleden

Reactie op jorjam2024

Ik heb Rhesus D negatief en mijn kleintje Positief. Krijg over 1,5 week een ...
Ik hou ook niet van naalden maar het is een kleine prik in je bovenbeen. Ik vond het meevallen😊

12 dagen geleden

Ik heb ook een hekel aan naalden en het ging hier ook wel goed. Bij mij moest de prik in mn bil en staand. Dat was wel even wat moeilijker, maar daarna helemaal geen last van gehad :)