6 Reacties

24 dagen geleden

Hier ook een negatieve bloed en afgelopen week ook bloed laten prikken. Wij zijn nog in afwachting van de uitslag maar ik vermoed dat ik de prik ook ga moeten krijgen. Maak me er nu niet direct druk om maar dat komt misschien ook omdat we de uitslag nog niet hebben🙈

24 dagen geleden

Ik heb hetzelfde. Niet nodig om je zorgen te maken. Voor rhesus d bestaat een injectie hierdoor maak je geen antistoffen tegen het bloed van je baby. Ik heb deze de vorige zwangerschap ook gehad.

24 dagen geleden

Ik had dit bij de vorige zwangerschap ook en misschien nu weer. Niks om je zorgen over te maken!

24 dagen geleden

Ik heb de prik gisteren gehad en had hem ook bij de vorige zwangerschap. Zo maak je geen antistoffen tegen het bloed van je baby en na je zwangerschap krijg je er nog een voor een eventuele volgende zwangerschap. Niets om je zorgen over te maken. Prikje en klaar.

24 dagen geleden

Och ja hier hoef je echt geen zorgen over te hebben! Ik had het bij de eerste en nu weer. Je krijgt het prikje in je bovenbeen of bil en inderdaad na de bevalling weer. Zo gepiept 😄

23 dagen geleden

Ik moet morgen opnieuw prikken voor het zelfde… omdat tijdens de eerste bloed afnamen ook naar voren kwam. Deze reacties hieronder stellen mij wel gerust!