4 Reacties

vorige maand

Wat zegt je rijinstructeur hierover ? Denkt hij/zij dat het haalbaar is om over 2 weken of te rijden ? Als je voor je eigen gevoel er nog niet klaar voor bent eventueel uitstellen.

vorige maand

Ik ben 2 maanden geleden geslaagd toen ik mijn derde examen had. Ik ben achteraf blij dat ik de eerste 2 keer ben gezakt want ik was er toen echt nog niet klaar voor om alleen te rijden. Voor wat betreft het examen: het hoeft niet foutloos te zijn. Als je veilig rijdt kom je al een heel eind. De kans dat je meteen slaagt is niet heel groot maar je leert er in ieder geval veel van. Heel veel succes!
Ja, en maak gewoon gebruik van alle lessen die je hebt om zoveel mogelijk te leren! Verder, ik heb wel echt van heel veel mensen in mijn omgeving gehoord dat de laatste les(sen) voor het afrijden best slecht gingen, daardoor wisten ze goed wat ze bij het afrijden niet moesten doen. En je hoeft niet te snel te stressen hoor, zelfs al zou de examinator een keer moeten ingrijpen is er een kans dat je het nog haalt.

vorige maand

Goed in alle spiegels kijken en over je schouder. Daar letten ze heel erg op. Ik sloeg een keer af maar omdat ik rustig bleef, ben ik alsnog geslaagd.