10 Reacties

4 maanden geleden

Wij hadden de rockit. Heb het retour gestuurd. Leek me toch niet zo fijn voor de hersens van mn kind. Dat heen en weer geschud. Denk dat het verder wel een goed product is. Er zullen vast ouders er veel baat bij hebben

4 maanden geleden

Wij hadden de Rockit, maar vooral fijn voor de eerste maanden. Ze viel er niet door in slaap, maar het hielp soms wel om iets langer door te slapen, of tevreden te houden als je bijvoorbeeld even in een restaurantje zit te eten. Had het via Vinted gekocht en van de week weer voor dezelfde prijs doorverkocht. Tip; koop de usb oplaadbare variant. Er zijn ook versies die op batterij werken

4 maanden geleden

Wij hebben eerst de Zazu gehad (vonden we mooier), deze is 3x kapot gegaan (schroefje los). Telkens hele goede en snelle klantenservice en nieuwe toegestuurd gekregen. Misschien hadden we pech. Rockit hebben we nu al maanden en geen problemen mee!

4 maanden geleden

Reactie op Nummertje10

Wij hebben eerst de Zazu gehad (vonden we mooier), deze is 3x kapot gegaan ...
Wat vervelend dat die 3x kapot is gegaan! Merkte je veel verschil in kracht of gebruik?

4 maanden geleden

Zazu werkte prima, maar gebruikte dit enkel de eerste maanden.

4 maanden geleden

Wij hebben rockit, bij ons wel de uitkomst dat hij toch kinderwagen slaapt. Onze zoon slaapt eerst niet in de kinderwagen. Nu met de rockit en even heen en weer rijden met kinderwagen valt hij in slaap. Hij blijft door rockit ook toch wel driekwartier slapen.

4 maanden geleden

Wij hebben de zazu maar vooral in het begin gebruikt. Nu eigenlijk niet meer

4 maanden geleden

Wij hadden de Rockit met usb-lader. Top ding! Veel gebruikt in de eerste maanden. Nu slaapt ze niet meer in de wagen en heeft de Rockit geen nut meer. Schoonzus heeft hem daarna gebruikt voor haar dochter die jonger is en ook daar werkte het top. Vraag mij wel af of het zinvol is als je kindje al wat ouder is.

4 maanden geleden

Reactie op Alice02

Wat vervelend dat die 3x kapot is gegaan! Merkte je veel verschil in kracht ...
Qua kracht niet perse. Rockit kun je goed afstellen hard of zacht. Zazu gaat na 45 min automatisch uit, niet super handig als de cyclus in het begin die tijd ongeveer is. Rockit na een uur

4 maanden geleden

Ik heb een dubatti kinderwagen, en daar werken ze niet op!