10 Reacties

6 maanden geleden

Andere been

6 maanden geleden

Ik zou ff langs de huisarts gaan, kan verschillende dingen zijn maar denk dat t niet verkeerd is om even een professional er naar te laten kijken

6 maanden geleden

Heb je al een allergie pilletje geprobeerd? Om dat in ieder geval uit te sluiten. Mijn warmte uitslag ziet er namelijk exact zo uit (+ je andere klachten) en kan zonder pilletje soms uit t niets dagen duren. Ook al koel ik t etc. Maar zou natuurlijk ook heel iets anders kunnen zijn!

6 maanden geleden

Lijkt ergens een soort op netelroos ! Ff simpel allergie tabletje doen

6 maanden geleden

Reactie op nrose96

Ik zou ff langs de huisarts gaan, kan verschillende dingen zijn maar denk d ...
Nou precies dat dacht ik ook. Morgen ff bellen! En als het erger vannacht even de HAP bellen

6 maanden geleden

Soms pikt je Google camera het op en geeft aan wat het kan zijn.

6 maanden geleden

Ziet eruit als urticaria (netelroos). Kan ontstaan na een virale infectie. Je zou een antihistamine tabletje kunnen nemen en evt koelzalf tegen de jeuk en de warmte. Meestal zakt de jeuk en de uitslag hierop af. Twijfel je, neem dan even contact op met je huisarts.

6 maanden geleden

Hey dit heb ik ook! K heb t al wel van voor m'n zwangerschap. T kan een allergie zijn op iets, dus hopelijk kun je nagaan wat voor nieuws je sinds je t hebt eet of smeert? Ik kon er niet achter komen, dus ik heb t helaas nog steeds... Huisarts heeft me destijds antihistamine aangeraden om te proberen, (in hooikoorts tabletten) t hielp een beetje, maar is niet weg. T kan vanzelf wegtrekken en de oorzaak is niet altijd te achterhalen... laatste tijd heeft de misselijkheid me behoorlijk afgeleid van de jeuk... ik durf er nu niet echt iets aan te doen omdat ik daar nog medicatie voor neem

6 maanden geleden

Bedankt voor alle tips! Inmiddels is het vanzelf afgezakt maar ik hou het goed in de gaten en ga anders aan de antihistamine!

6 maanden geleden

Reactie op ClaudiaMC

Hey dit heb ik ook! K heb t al wel van voor m'n zwangerschap. T kan een all ...
Wat balen! Hopelijk zakt het snel af voor je! Net als de misselijkheid..