6 Reacties

5 maanden geleden

Heb je overgegeven? Ik heb dit namelijk als ik overgeef (dus nu al weken lang😂)

5 maanden geleden

Reactie op Newmomdh

Heb je overgegeven? Ik heb dit namelijk als ik overgeef (dus nu al weken la ...
Aaghh!! Ik mag echt in mijn handjes knijpen dat ik niet overgeef. Heb tot nu toe maar 2x overgegeven. Toevallig wel vanochtend maar het was al gister begonnen die irritatie bij me gezicht rondom mijn wangen/kin

5 maanden geleden

Rosacea misschien?

5 maanden geleden

Het klinkt herkenbaar voor mij maar ik heb het op mijn bovenbenen. Rode bultjes die wat 'op de huid liggen', jeukt ook. Als ik het insmeer met aloë Vera is de jeuk weg. Sinds een paar dagen ook een bloeduitstorting +rare blauwe plek er uit het niets bij.. Huisarts dacht bij mij aan netelroos, dus cetrizine geslikt maar er gebeurde niets. Ze denken nu zwangerschapsjeuk..

5 maanden geleden

Ik heb ook nooit eerder last van acne of eczeem gehad, ik heb het nu beide in mijn gezicht (vooral rond de mond) en op mijn billen... daarnaast ook wat rare vlekken op mijn armen, zonder jeuk of bultjes. Ik heb er Triamcinolon crème voor gekregen, maar ik heb niet het gevoel dat dit echt iets doet.

5 maanden geleden

Ik heb ook m’n huid heel snel geïrriteerd als ik zwanger ben en inderdaad van die gekke mini rode plekjes. Vooral op m’n buik. Op m’n gezicht is het gewoon echt acne 😏 geen idee wat het is ik maak me dr niet zo’n zorgen om