6 Reacties

3 maanden geleden

Wij wilden oorspronkelijk deze omdat hij goed samen gaat met de Dubatti two kinderwagen. Maar we vonden hem niet soepel genoeg draaien en de gordels vervelend. We hebben er 20 minuten mee staan hannesen om er achter te komen of er misschien een handigheidje in zat. We hebben die in elk geval niet gevonden. En nu die nieuwe maxi Cosi uit is die je ook nog een stuk naar je toe kan schuiven, waren we verkocht. Voor de Maxi Cosi dus.

3 maanden geleden

Reactie op DaCha

Wij wilden oorspronkelijk deze omdat hij goed samen gaat met de Dubatti two ...
Ja wij hebben ook een dubattj kinderwagen. Ik vind het zo lastig uitkiezen. Merk dat ik elke keer denk dit is het en dan weer ga twijfelen.

2 maanden geleden

Reactie op mom.of.one

Ja wij hebben ook een dubattj kinderwagen. Ik vind het zo lastig uitkiezen. ...
Wij zijn zaterdag langs gegaan bij de Babypark en hebben hem toch besteld. Ze vertelde dat de eerste lichting zoveel problemen had maar dat nu verholpen is. Dus daar vertrouwen we maar op.

2 maanden geleden

Reactie op DaCha

Wij zijn zaterdag langs gegaan bij de Babypark en hebben hem toch besteld. ...
Oké had je nu het gevoel idd of het beter werkte allemaal?

2 maanden geleden

Reactie op mom.of.one

Oké had je nu het gevoel idd of het beter werkte allemaal?
In de showroom staat sowieso de nieuwste. Maar hij was heel soepel, niks krakkemikkigs aan. Eigenlijk wilden we een blauwe (kleur is uit de collectie) en de verkoopster gaf aan dat er bij de uitverkoop nog wel een stond maar dat dit een teruggebrachte eerste versie was. Die was echt wel krakkemikkiger

2 maanden geleden

Wij hebben Römer en super tevreden over. Schijnt qua veiligheid 1 van de beste te zijn + hij is al 6 jaar oud (nichtje heeft er ook in gezeten), maar voelt nog als nieuw. Wij hebben overigens wel die vanaf 15 maanden, heb geen ervaring met babystoeltjes van dat merk.