19 Reacties
6 maanden geleden
Reactie op feetje23
Ik ben er heel blij mee hij is iets kleiner dan de vierkante vind ik zelf
Ik ben ook opzoek naar een ronde box. Weet jij welke maat diameter die van jou is? Ik zie veel dat de box 90cm diameter is en de boxkleden dan weer groter van 95 cm. Ik weet niet goed wat ik nou bij elkaar kan uitzoeken.
6 maanden geleden
Reactie op feetje23
Vind zo'n box heel mooi, alleen de prijzen online en op marktplaats zijn zo hoog 😳
6 maanden geleden
Reactie op Eerstekleintje
Ronde box lijkt me lastig opbergen als je hem wilt houden?
Ik ben 100% zeker dat dit kindje de laatste is, dus bewaren zal geen probleem zijn
6 maanden geleden
Ik twijfel ook tussen rond of een rechthoekige (zie foto). Moet echt even goed meten. De ronde lijkt mij best in de weg staan. Maar ziet er wel heel gezellig uit.
6 maanden geleden
Gekozen voor een ronde box, met wielen. Voor de eerste hadden we nog geen Kinderstoel dus zetten we de box bij tafel en kon ze zo meekijken. Pas toen ze zelf ging eten, hebben we haar in de Kinderstoel gezet. We doen voor nu het keukentje naar haar kamer als de box in de kamer komt voor de 2e. Voordeel van vierkante box is dat je die vaak met lade kan kopen voor opruimen van speelgoed.
6 maanden geleden
Ik wil eigenlijk een ronde box, maar heb nog de vierkante van mijn 1e kindje en vind een andere box onnodig/zonde van het geld.
6 maanden geleden
Reactie op LittleStar16
Ik wil eigenlijk een ronde box, maar heb nog de vierkante van mijn 1e kindj ...
Daar zit ik dus ook mee.. en bijvoorbeeld een wiegje neerzetten vind ik ook weer spannend want wil niet dat mijn dochter het bedje kan omtrekken als ze bij haar broertje straks even wil kijken
2 maanden geleden
Reactie op aardbeienbanaan
Gekozen voor een ronde box, met wielen. Voor de eerste hadden we nog geen K ...
welke heb je als ik vragen mag?
2 maanden geleden
Reactie op feetje23
is dit die van Europe baby of Bopita? Ik twijfel namelijk tussen die 2. Iemand ervaringen?
2 maanden geleden
Reactie op babymel111
welke heb je als ik vragen mag?
Een al iets oudere van bopita. Via mp gekocht en zelf zwarte kleur gegeven (was hout). Je kunt ze eenvoudig weer doorverkopen voor bijna zelfde prijs (maar bij ons nvt vanwege bewaren)