19 Reacties

3 maanden geleden

Ik ben er heel blij mee hij is iets kleiner dan de vierkante vind ik zelf

3 maanden geleden

Reactie op feetje23

Ik ben er heel blij mee hij is iets kleiner dan de vierkante vind ik zelf
Ik ben ook opzoek naar een ronde box. Weet jij welke maat diameter die van jou is? Ik zie veel dat de box 90cm diameter is en de boxkleden dan weer groter van 95 cm. Ik weet niet goed wat ik nou bij elkaar kan uitzoeken.

3 maanden geleden

Ik heb geen ruimte voor een box dus ik ga eerst het ledikant in de woonkamer zetten en gebruiken als box

3 maanden geleden

Reactie op Melis97

Ik ben ook opzoek naar een ronde box. Weet jij welke maat diameter die van ...
Sorrie zie nu pas je berichtje ik ga hem straks even thuis opmeten voor je

3 maanden geleden

Ronde box lijkt me lastig opbergen als je hem wilt houden?

3 maanden geleden

Reactie op feetje23

Ik ben er heel blij mee hij is iets kleiner dan de vierkante vind ik zelf
Vind zo'n box heel mooi, alleen de prijzen online en op marktplaats zijn zo hoog 😳

3 maanden geleden

Reactie op Eerstekleintje

Ronde box lijkt me lastig opbergen als je hem wilt houden?
Ik ben 100% zeker dat dit kindje de laatste is, dus bewaren zal geen probleem zijn

3 maanden geleden

Ik twijfel ook tussen rond of een rechthoekige (zie foto). Moet echt even goed meten. De ronde lijkt mij best in de weg staan. Maar ziet er wel heel gezellig uit.

3 maanden geleden

Reactie op Mama_M_1995

Vind zo'n box heel mooi, alleen de prijzen online en op marktplaats zijn zo ...
Dat viel mij ook op, zelfs op marktplaats zijn ze nog erg duur🥴

3 maanden geleden

Reactie op feetje23

Sorrie zie nu pas je berichtje ik ga hem straks even thuis opmeten voor je
Die van mij is 95cm

3 maanden geleden

Reactie op Mama_M_1995

Vind zo'n box heel mooi, alleen de prijzen online en op marktplaats zijn zo ...
Ja ze zijn wel prijzig ik heb geluk gehad dat ik hem via via kon overnemen. Opbergen voor eventueel volgend kindje is ook makkelijk want alles kan uitelkaar.

3 maanden geleden

Je hebt ook vierkante boxen van 80x80, ik heb deze voorbij zien komen van het merk Coming. Zelf heb ik ook beperkte ruimte dus ga tzt denk ik deze aanschaffen.

3 maanden geleden

Wij hadden geen box, maar een hangwieg (zooo schattig 😍) Toen ze groot genoeg was om om te rollen, op een kleedje op de grond. Als je geen huisdieren hebt kan dat prima. Dus misschien is een leuke wieg ook nog een optie? Neemt iig de minste ruimte in.

3 maanden geleden

Gekozen voor een ronde box, met wielen. Voor de eerste hadden we nog geen Kinderstoel dus zetten we de box bij tafel en kon ze zo meekijken. Pas toen ze zelf ging eten, hebben we haar in de Kinderstoel gezet. We doen voor nu het keukentje naar haar kamer als de box in de kamer komt voor de 2e. Voordeel van vierkante box is dat je die vaak met lade kan kopen voor opruimen van speelgoed.

3 maanden geleden

Ik wil eigenlijk een ronde box, maar heb nog de vierkante van mijn 1e kindje en vind een andere box onnodig/zonde van het geld.

3 maanden geleden

Reactie op LittleStar16

Ik wil eigenlijk een ronde box, maar heb nog de vierkante van mijn 1e kindj ...
Daar zit ik dus ook mee.. en bijvoorbeeld een wiegje neerzetten vind ik ook weer spannend want wil niet dat mijn dochter het bedje kan omtrekken als ze bij haar broertje straks even wil kijken

7 dagen geleden

Reactie op aardbeienbanaan

Gekozen voor een ronde box, met wielen. Voor de eerste hadden we nog geen K ...
welke heb je als ik vragen mag?

7 dagen geleden

Reactie op feetje23

Ik ben er heel blij mee hij is iets kleiner dan de vierkante vind ik zelf
is dit die van Europe baby of Bopita? Ik twijfel namelijk tussen die 2. Iemand ervaringen?

4 dagen geleden

Reactie op babymel111

welke heb je als ik vragen mag?
Een al iets oudere van bopita. Via mp gekocht en zelf zwarte kleur gegeven (was hout). Je kunt ze eenvoudig weer doorverkopen voor bijna zelfde prijs (maar bij ons nvt vanwege bewaren)