7 Reacties

7 maanden geleden

Hoi. Ja ik, nu precies ook. 10+3, gisteravond krampen buik&rug. Vanmorgen roze afscheiding en na een paar uur zelfs een sliertje helderrood. Uiteraard in paniek. Vk gebeld, mocht langskomen omdat k anders hele weekend van streek ben. Echo gehad. Alles gewoon helemaal goed. Termijn, groei en hartje. Kan een bloedvaatje zijn, baarmoeder mond is extra doorbloed nu, kan van persen ontlasting zijn dat er druk op kwam, maar in principe niet verontrustend

7 maanden geleden

Ik heb t al een week nu, echo gehad en hartje klopt. Is heel angstig maar geen zorgen maken en anders bel je of je een echo mag

7 maanden geleden

Dankjewel stel me wel weer gerust maandag echo dus ben benieuwd

7 maanden geleden

Ik lees even mee, ik had dit ook ineens. Echt een mini beetje bloed, 1 keer in mijn onderbroek. Daarna niet weer gekomen. Spannend. Heb de vk (nog) niet gebeld, maar mocht het weer gebeuren doe ik dat wel.

7 maanden geleden

Ik lees ook even mee. Niet helemaal hetzelfde maar ik had gister een paar hele kleine drupjes lichtrood bloed bij het afvegen. Nog even 2x deppen en het was weg en verder niks meer ervan gezien. Ga er vanuit dat er gewoon een bloedvaatje was geknapt of dat het zelfs niet eens van binnenuit kwam 😆 Alles is natuurlijk veel meer doorbloed, ook daar beneden, dus schijnt vaak voor te komen. Heb verder niet gebeld omdat het echt maar een paar mini vlekjes waren.

6 maanden geleden

Hoe is 't afgelopen?

6 maanden geleden

Reactie op Dnice1908

Hoe is 't afgelopen?
Het is goed afgelopen na 3 dagen is het opgehouden en goede echo gekregen vorige week maandag