9 Reacties

2 maanden geleden

Ik heb 2 weken terug een keizersnede onverwachts en dus ook een ruggenprik. Ik heb met het zetten nergens last van gehad en 2 dagen daarna voelde de plek een beetje beurs en pijnlijk aan maar niet pijn alsin niet zo heftig. Het is allemaal te doen

2 maanden geleden

Ik heb bij mijn eerstekindje een ruggenprik gehad. Het zetten deed geen pijn, maar ook ik heb wel een aantal dagen de plek waar die gezeten heeft gevoel maar niet pijnlijke ofzo.

2 maanden geleden

Ik was bij de eerste ook echt heel bang voor een ruggenprik en heb die uiteindelijk wel gehad ivm gezondheid kindje. Ik heb echt helemaal niks gevoeld van het zetten en ook niet de dagen erna, dus het is me echt 100% meegevallen!

2 maanden geleden

Ik heb een ruggenprik midden in een weeenstorm gekregen, ik kan me daar ook echt niks meer van herinneren.. echt geen pijntje, behalve dan van die weeenstorm 😂 maar kan me voorstellen dat als er nog niks aan de hand is dat je zoiets wel voelt.. gek dat ze dat niet eerst verdoven..

2 maanden geleden

Ik krijg ook een geplande keizersnede en ben er ook bang voor, vooral omdat ik bij mijn spoedkeizersnede de ruggenprik tijdens de wee heb gehad. Maar nu ik deze berichtjes al zo lees ben ik een stukje minder bang haha 🙈

2 maanden geleden

Ik heb er niks van gevoeld tijdens de eerste bevalling, maar ik denk dat dat wel anders is als je al weeën hebt. Ik heb heb ook de dagen daarna nergens last van gehad.

2 maanden geleden

Ruggenprik gehad bij mijn eerste bevalling, deed geen pijn en gaf verder ook geen klachten. Ik geloof dat ik de dagen na de bevalling een soort beurs gevoel had op die plek (als een blauwe plek), maar verder niet.

2 maanden geleden

Ik heb eigenlijk geen pijn ervaren bij het laten zetten van de ruggenprik. Het enige "vervelende" was dat er weeën tussendoor kwamen en je niet mag bewegen tijdens het zetten. Verder eigenlijk een fantastische ervaring, hij was ook in één keer goed gezet.

2 maanden geleden

Bij mij hebben ze 3x geprikt. 2x zaten ze niet goed. Hoewel het niet prettig is heb ik het niet als pijnlijk ervaren. Ik had meer pijn na de ruggenprik. Heb nog een week of 6 wel echt een hele pijnlijke gevoelige plek gehad precies waar de ruggenprik gezet was.