15 Reacties

5 maanden geleden

Hee. Wat leuk ik ben ook kapper. Ik ben morgen 11 weken. Ons beroep is niet heel handig om zwanger te zijn he.. hoeveel uur werk je? Heb niet echt tips maar probeer zoveel af te wisselen van het krukje en dan weer even staan. Groetjes

5 maanden geleden

Reactie op Ciska29

Hee. Wat leuk ik ben ook kapper. Ik ben morgen 11 weken. Ons beroep is niet ...
Hee wat leuk! Werk 36 uur. En jij? Ja probeer ik zoveel mogelijk. Maarja bij ons word veel gekleurd en veel heren ook. Dus is zo lastig….

5 maanden geleden

Oke best veel dus. 25.5 uur. 3 weken van 4 dagen en 1 week van 3 dagen. Weten ze op het werk dat je zwanger bent?

5 maanden geleden

Reactie op Ciska29

Oke best veel dus. 25.5 uur. 3 weken van 4 dagen en 1 week van 3 dagen. W ...
Jaa dat weten ze zeker. Donderdag de 2e echo. Ga ook even aan de verloskundige vragen wat verstandig is.

5 maanden geleden

Ja precies. Verder ook last van kwaaltjes?

5 maanden geleden

Reactie op Ciska29

Ja precies. Verder ook last van kwaaltjes?
Misselijk worden en MOETEN eten. En na een drukke dag opgezwollen enkels. En jij?

5 maanden geleden

Oee vervelend. Af en toe misselijk, ben vooral erg moe.

5 maanden geleden

Reactie op Ciska29

Oee vervelend. Af en toe misselijk, ben vooral erg moe.
Ja moe is ook vervelend! Dat is er bij mij gelukkig wel een beetje af aan het gaan. Werkte je altijd al deze uren? Of ben je onlangs minder gaan werken?

5 maanden geleden

Gelukkig. Hopelijk verdwijnt het bij mij straks ook. Werk hier nu 4 jaar. En ben begonnen met 22 uur Toen kon k er een paar uurtjes bij krijgen 28 uur. Maar woonde toen op mezelf en alleen. En om de dingen dan allemaal te doen vond ik een dingetje. Dus heb ik een dag ingeruild per zoveel week. En 1 dag tot 16.00 heerlijk! Er is meer dan alleen werken :) Wil straks graag weer na de 3 dagen kleine. Ga jij ook uren inleveren?

5 maanden geleden

Heey, herken dit zo erg! Erg hè!! En klote! hier ook kapster! 29 uur pw, ik heb vrijdagavond krom gelegen van de pijn in me rug! Was na dag 3, echt heeeeel pittig zwanger zijn en kapster! Komende week gelukkig maar 2 dagen, ga het week erna aankijken als het weer zo erg is toch even kijken of er wat veranderd kan worden, was niet te doen!

5 maanden geleden

Reactie op Ciska29

Gelukkig. Hopelijk verdwijnt het bij mij straks ook. Werk hier nu 4 jaar. ...
Jaa ik werk nu 5 dagen waarvan 1 tot half 3. Wil wel 1 dag minder gaan werken! Twijfel dan om 28 uur te gaan werken of 30… dan werk ik die “halve” dag een hele die 2 uurtjes maakt niks meer uit denk ik dan maarja even kijken ook financieel natuurlijk En ja er is zeker meer dan alleen werken!

5 maanden geleden

Reactie op natassssscha

Heey, herken dit zo erg! Erg hè!! En klote! hier ook kapster! 29 uur pw, ik ...
Oh echt het is niet te doen… hoever ben je?

5 maanden geleden

Reactie op kaylee456

Oh echt het is niet te doen… hoever ben je?
Dinsdag 9 weken! Sinds deze week ist begonnen, weken ervoor ging prima, op heeeeel moe na dat ik 1730 net aan redde, maar dan denk ik ja hoort erbij, maar die rugpijn is wel heel storend dat ik 's nachts echt vaak wakker werd!

5 maanden geleden

Reactie op kaylee456

Jaa ik werk nu 5 dagen waarvan 1 tot half 3. Wil wel 1 dag minder gaan werk ...
Ja precies! Heerlijk,

3 maanden geleden

Hee kapsters. Hoe gaat het? Jullie rug pijn alwat over?:) hoeveel weekjes zijn jullie nu?