48 Reacties

2 maanden geleden

Sterkte lieve mama 🤍

2 maanden geleden

Heel erg veel sterkte! 🥹❤️

2 maanden geleden

Heel veel sterkte gewenst met dit vreselijke verlies 😞 helaas begrijp ik je al te goed, vorige week zelf ook onverwachts afscheid moeten nemen van ons meisje. Mocht je de behoefte voelen om te praten mag je mij benaderen. Als ik je een tip mag geven, blijf praten met elkaar, familie en wie er dan ook wil luisteren naar jullie verhaal. Dit heeft ons in ieder geval al 1 week verder gebracht. En zoek vooral geestelijke ondersteuning als je daar behoefte aan hebt!! Ik leef met je mee meid, vind het heel naar voor je 😞

2 maanden geleden

Heel veel sterkte met dit grote verlies en gemis 🤍

2 maanden geleden

Reactie op Maud-94

Heel veel sterkte gewenst met dit vreselijke verlies 😞 helaas begrijp ik j ...
Jullie ook heel veel sterkte gewenst 🤍

2 maanden geleden

Wat ontzettend verdrietig.... Heel veel sterkte met het verlies van jullie kleine meisje 🤍

2 maanden geleden

Veel sterkte 🩷💫

2 maanden geleden

Wat vreselijk verdrietig veel sterkte de komende tijd met het verlies van Juna 🩷🙏

2 maanden geleden

Heel veel sterkte 🤍💫

2 maanden geleden

Heel veel sterkte ❤️☹️

2 maanden geleden

Heel veel sterkte met dit verlies 🤍

2 maanden geleden

💫🤍 Juna 💫🤍

2 maanden geleden

Zo verdrietig, zo veel dromen ✨ heel veel sterkte. Hopelijk kan Juna een mooi plekje in jullie gezin krijgen. Veel liefs 🤍

2 maanden geleden

Ach lieverd.. wat een verdriet 😢 Je hebt alles gedaan wat je kon en alle liefde aan Juna ✨️ gegeven. Sterkte de komende tijd 💕

2 maanden geleden

Veel sterkte 🤍

2 maanden geleden

Sterkte met het verlies van jullie dochtertje ⭐️

2 maanden geleden

Ah wat vreselijk verdrietig…..heel veel sterkte met het verlies van jullie prinsesje 💔

2 maanden geleden

Heel veel sterkte! ❤️‍🩹😢

2 maanden geleden

Heel veel sterkte gewenst❤️

2 maanden geleden

Heel veel sterkte🤍