13 Reacties
2 maanden geleden
Ik heb hier ook heel erg last van. Al voor mijn zwangerschap had ik rusteloze benen maar tijdens zwangerschap nog erger geworden. Ik heb van alles geprobeerd, voetenbad met magnesiumvlokken, magnesium citraat tabletjes en en nu magnesiumspray onder mijn voeten.. helaas helpt het allrmaal niet en heb ik vaak nachtenn zoals deze dat ik tot 3-4 uur niet kan slapen of elk uur wakker word.. ik leef met je mee :( sterkte😞
2 maanden geleden
Enige wat bij mij goed helpt is paracetamol, maar de vraag is of je dat wil.
Misschien om af en toe een goeie nacht te hebben.
2 maanden geleden
Ik dacht ook dat ik rusteloze benen had... constant getinte wanneer ik in bed lag,, magnesium hielp niks. Alleen soms een super warme douche om extra te ontspannen.
Ivm bekkenklachten loop ik bij de bekkenfysio,, toch heb ik deze klachten door een ischias. Dus er wordt in m'n bekken een zenuw afgekoeld waardoor ik tintelingen ervaar.... nu dus elke week fysio, dan kan ik weer even 3 nachten per week goed slapen.... wat een ellende dit! Niks helpt verder helaas....
Het is wel de moeite waard nog om dit te laten onderzoeken, want goede nachtrust is nog wel even fijn.. sterkte allemaal! 🤰🌺🍀
2 maanden geleden
Ik had ook rusteloze benen en las ergens dat het ook met ijzer te maken kon hebben. Ik neem nu 1 keer op een dag floradix ijzer, niet zo heftig als ijzer pillen, dus geen constipatie. Het helpt mij echt super goed, al na een paar dagen bijna geen rusteloze benen meer😊.
2 maanden geleden
Ikzelf heb er ook last van, maar blijk ook enorm lage ijzervoorraad te hebben. Het kan de moeite waard zijn dit te laten checken (ferritine).
Verder wat bij mij helpt is om het voeteneind omhoog te zetten met wat kussens eronder, krijg nog wel eens kramp maar veel minder! Als ik het een avond vergeet te doen is het altijd raak.
2 maanden geleden
Ik heb bij alle zwangerschappen. Ik heb 4 kinderen. Heel veel last gehad ervan. Ik bij de laatste 2 ingeleid met 38 weken. Omdat ik compleet gesloopt was ervan. Ik woon nu in spanje. Ik neem zwangerschapsvitamine hier en heb er tot nu toe geen last van. Tis verschrikkelijk idd
2 maanden geleden
Druk kousen overdag. Benen omhoog wanneer je zit.
Een stuk sunlite zeep of kurk bij het voeteinde van je bed onder het hoeslaken werkte bij mij heel veel al al ik heb de kurk.
En op momenten van echt kramp meteen insmeren met magnesiumolie ik heb die van lucovitaal. Binnen een paar minuten is het over de krampen.
2 maanden geleden
Mijn accupuncturist zei dat ze hier ook tegen kan behandelen mocht ik er last van krijgen. Tot nu toe niet het geval geweest, maar misschien een tip voor jou?