11 Reacties

één maand geleden

Gebruik je al een zwangerschapskussen? Dat heeft mij heel erg geholpen, of een kussen tussen beide knieën als je op je zij ligt

één maand geleden

Reactie op XShirley

Gebruik je al een zwangerschapskussen? Dat heeft mij heel erg geholpen, of ...
Dit helpt inderdaad erg goed! Anders is het niet vol te houden🫠

één maand geleden

Reactie op XShirley

Gebruik je al een zwangerschapskussen? Dat heeft mij heel erg geholpen, of ...
Jaa heb hem wel, tijd mee geslapen op gegeven moment vond ik hem irritant worden. Maar ga het toch maar weer eens proberen nu 😂

één maand geleden

Reactie op sanne12335678

Jaa heb hem wel, tijd mee geslapen op gegeven moment vond ik hem irritant w ...
Aah jaa snap ik! Op een gegeef moment weet je je ook geen houding meer te geven 😩😩

één maand geleden

Reactie op sanne12335678

Geen idee hoe lang de kussen is, zet hem niet alleen tussen je knieën maar tot je voeten/enkels

één maand geleden

Reactie op sanne12335678

Dat is het ook 😂 zeker als je nog eens om wilt draaien. Maar het is een beetje kiezen tussen twee kwaden nu…. Het helpt hier inderdaad om dan vooral je hele been zoveel mogelijk over het kussen te leggen en niet alleen iets tussen m’n knieën.

één maand geleden

Reactie op Smos

Dat is het ook 😂 zeker als je nog eens om wilt draaien. Maar het is een be ...
Ja precies dat 😂 Maar wat je zegt inderdaad, dan maar een irritant kussen. Ik ga dat gewoon maar weer eens proberen. Hij is niet mega lang maar ga kijken hoe ver ik kom. Zit inmiddels al 3 uur voor me uit te staren 😂🙄

één maand geleden

Lees ff mee, Heb hier ook erg last van maar ook zo veel pijn in. M’n onder rug als ik wil omdraaien schiet het er constant in en hoor je het ook kraken. Ben 39 weken en ben het zo zat… d Morgen hebben mn 3 kids vakantie 6.5. En3 dus dat word pittig man lief werkt gewoon 😢

één maand geleden

Compressie kousen zoals van de Hema zou je nog kunnen proberen. Ook kan het helpen als je partner de doorbloeding even wat helpt door zacht te masseren. Beentjes omhoog en uitzingen.

één maand geleden

Magnesium voor de nacht van kruidvat (pillen) werkt alleen goed voor mij! De normale magnesium ook niet, maar hierdoor nauwelijks nog onrustige benen terwijl ik het heel erg had!

één maand geleden

Heb je ook magnesium olie gesmeerd of alleen magnesium pillen?