12 Reacties

17 dagen geleden

Magnesium spray voor t slapen gaan onder de voeten en op je onderbenen smeren

17 dagen geleden

Hi! Ik had hier in mijn vorige zwangerschap ook heel erg last van. Nu gelukkig (nog) niet. Deze keer slik ik wel elke avond magnesiumpoeder van bonusan. Deze heb ik via een diëtist. Ze vertelde mij dat daar veel meer magnesium in zit dan in de meeste vitamines. Zeker vitamines te koop bij Kruidvat Etos etc zit heel weinig in in vergelijking met bijv poeder of een vitamine van een vitaminewinkel. Misschien heb je daar wat aan :)

17 dagen geleden

Heb er ook al een paar weken last van. Soms de volgende dag helemaal zuur beide benen pff. Mijn man smeer nu mijn kuiten en voeten met magnesium olie maar moet zeggen dat het nog geen wonderen heeft verricht. Durf alleen niet te stoppen omdat ik nu weer bang ben dat het nog erger wordt 😂 had bij mijn vorige zwangerschap echt iedere nacht zweepslag, liever dat voorkomen.. Met je voet wiebelen, staan/lopen of even tegen de pijnlijke kuit aanslaan helpt mij. En een partij schelden lucht ook op🙈 ga vandaag banaantjes kopen.
Ja herkenbaar… ik heb ook een stijve spier overdag… lees graag mee

17 dagen geleden

Reactie op Twinkle2020

Hi! Ik had hier in mijn vorige zwangerschap ook heel erg last van. Nu geluk ...
Ohja en ga regelmatig in bad met magnesiumzout. Heb ook wel gehoord over een voetenbad met magnesium voor als je geen bad hebt 😊

17 dagen geleden

Hier ook last van. De verloskundige gaf aan dat je dan een tekort aan magnesium kunt hebben. Ik slik nu 200-300 gr op haar advies extra bij (naast de zwangerschapsmulti vitamine) en sindsdien geen last meer van gehad. Ze gaf ook aan dat er een magnesium zalf is die je voor het slapen op je kuiten kunt smeren en dan via je huid intrekt en invloed heeft op je spieren. Zelf deze niet geprobeerd.

17 dagen geleden

Dankjulliewel voor het meedenken

17 dagen geleden

Een super vervelend kwaaltje. De fysio raadde mij aan om voor het slapen gaan te gaan stretchen. Daarnaast smeer ik mijn kuiten en onderkant voeten elke avond in met magnesium olie en sindsdien niet veel last meer!

14 dagen geleden

Bij mij is het recent gewoon opgehouden. Ik behandelde het met magnesium en massages toen ik het wel had iig 🤭

14 dagen geleden

Reactie op hello_baby

Heb er ook al een paar weken last van. Soms de volgende dag helemaal zuur b ...
Even terugkomend hierop. Ik begin nu wel effect te merken en de kramp snachts is aan het afnemen en ik dut weer sneller in. Dus die olie/spray doet wel wat!

10 dagen geleden

Reactie op hello_baby

Even terugkomend hierop. Ik begin nu wel effect te merken en de kramp snac ...
Bij lijkt de spray ook te werken!

9 dagen geleden

Ik had dit heel erg bij de vorige zwangerschap, toen veel magnesium spray en baden gedaan. Deze zwangerschap drink ik meer melk en heb ik er geen last van, geen idee of het ermee te maken heeft maar mogelijk de moeite waard om te proberen?