87 Reacties
8 maanden geleden
Hoe doen jullie dat? Want die van ons wil het wel, zeker als hij niet fit is, maar ik ben zelf gewoon zo bang dat het niet veilig is dat ik dan echt niet normaal kan slapen, terwijl ik het ook best zou willen
8 maanden geleden
Da's heel simpel, mijn man verschuift vrijwillig verplicht naar het uiterste hoekje van het bed. Ik lig in het midden en de baby aan de buitenkant. Waar nog een co-sleeper staat dus heb ik geen angst dat ie er uit zou kunnen rollen (wat ie nog niet kan)
En geen idee, op de een of andere manier hou ik 'm dusdanig vast dat we allebei prima slapen, en onbewust blijf ik ook gewoon zo liggen. Ik draai dan ook niet en wordt praktisch wakker zoals ik slaap viel 🤷♀️
8 maanden geleden
Bij ons slaapt de baby in een, ik noem het een ‘bootje’ tussen ons in. Dit geeft ons een veilig gevoel dat we niet op hem gaan liggen of dat de dekens te ver over hem heen gaan.
Link naar het bootje: https://www.babymarkt.com/nl/product/done-by-deer-baby-nest-confetti-sand-A394611/?a=b&pred=NLRPA,NLRPB,NLRPC,NLRPD,NLRPE,NLRPWEA,NLRPWEB,NLRPWEC,&c=p_aw,p2aw,p3aw,p4aw,p5aw,prwea,prweb,prwec,&rp&os&fdcampaign=feed/nl/14445/googleshoppingint/A394611&adword=Google/PLA_AW_Kinderzimmer_m&RefID=PLA_NL0000_PLA_AW_Kinderzimmer_m&gad_source=1&gbraid=0AAAAADjZE7xE3US6SVTc9e7xkzKCORwux&gclid=EAIaIQobChMI0Izh2fLxjAMV_5eDBx262xb5EAQYASABEgJoRPD_BwE
8 maanden geleden
Mijn baby slaapt altijd naast mij in bed. Toen hij kleiner was wel gewoon in zijn ledikant. Die staat wel in mijn slaapkamer, maar slaapt er nu alleen overdag in.
Aan de andere kant van mijn bed heb ik zo’n anti-val hekje gezet (al eerder gekocht voor peuter).
Maar ik beweeg niet veel tijdens het slapen en baby ligt ietsjes hoger dan mij, in een slaapzak, dan kan er ook geen deken over hem heen.
Maar heerlijk hoor, soms lekker knuffelend slapen🥰
8 maanden geleden
🙋🙋🙋
Ja lig dus ook om 7uur in bed, want ze kan niet zonder mij slapen
8 maanden geleden
Reactie op Windy12
Bij ons slaapt de baby in een, ik noem het een ‘bootje’ tussen ons in. Dit ...
Ik wil niemand overdreven bang maken hoor, maar ik heb altijd gehoord dat een nestje juist niet veilig is omdat ze met hun neus en mond tegen die dichte rand aan kunnen draaien..
8 maanden geleden
Reactie op Chibi24
Da's heel simpel, mijn man verschuift vrijwillig verplicht naar het uiterst ...
Hier ook! Hij slaapt de helft van de nacht in z’n cosleeper en dan de andere helft naast mij. Ik hou mij aan de veilig samen slapen regels, hij ligt met zijn hoofd bij mijn borst en ik lig in de cuddle curl. Heb alleen wel een dekbed wat officieel niet zou mogen maar die zit tot mijn middel en heb ik om mij heen gerold zodat hij vast zit. Ik beweeg eigenlijk niet. Wordt vaak wel wakker met een zere arm 😅🤣
8 maanden geleden
🙋🙋🙋
Ja lig dus ook om 7uur in bed, want ze kan niet zonder mij slapen
Ik ook!!!
8 maanden geleden
Ja hoor! Op die manier komen we tenminste allemaal aan onze rust 😴