9 Reacties

2 maanden geleden

Als mijn blaas en baarmoedermond niet op z'n minst een paar keer per dag mishandeld worden, dan is er iets aan de hand 😅

2 maanden geleden

Toevallig had ik zojuist contact met de vk over schopjes vrij laag, dus echt voor mn gevoel in de schaamstreek. Voel haar ook al erg goed sinds een aantal weken en ben nu 22+2! Was helemaal normaal volgens de vk! Soms voel ik haar ook weer hoog, dus het is bij mij niet continu laag. Maar ik snap helemaal je gevoel!

2 maanden geleden

Haha, ja dit herken ik wel. Voelt soms alsof ze me recht in mijn vagina schopt 😅 Ik ben blij dat ze de laatste tijd wat meer richting mijn navel gaat. Stuk minder vervelend gevoel 🤭 Ik ben 24 weken, maar een week terug schopte ze nog best actief daar.

2 maanden geleden

Ik ben 24wk en onze kleine schopt ook vrijwel altijd heeeel laag. Dan zeg ik weleens "hij danst op mijn blaas", ik krijg dan namelijk ook drang om te plassen, zelfs met een lege blaas. Niet altijd fijn. Soms voel ik de schopjes wat hoger dan de schaamstreek, maar dat is zeldzaam.

2 maanden geleden

Herkenbaar. 22 weken.. zie ook mijn buik met schopjes bewegen.. wat Guinda zegt heb ik ook 😂 en dan maar een paar druppels naar wc moeten 😅

2 maanden geleden

Reactie op kiim92

Herkenbaar. 22 weken.. zie ook mijn buik met schopjes bewegen.. wat Guinda ...
Precies dat ja 🤣🤭

2 maanden geleden

Hier ligt ze ook laag, praktisch IN m’n bekken. Je ziet haar ook heel duidelijk daar liggen. Mijn zoon deed dit ook.. geen idee hoe dit komt, maar volgensmij heel normaal

2 maanden geleden

Ik heb dit ook, maar volgens mij komt t bij mij doordat de placenta voor ligt. Ik denk dat die niet helemaal tot beneden komt en ik dus de schopjes daar het beste voel..

2 maanden geleden

Bij mij ligt ze ook laag, tenminste woensdag bij verloskundige wel. Ze ligt ook met de rug naar voren. Het voelt dan echt alsof ze in m'n kont schopt zeg maar.