10 Reacties

één maand geleden

12 is meeeer dan genoeg!🙈 ze groeien er echt snel uit!

één maand geleden

+ je kan altijd nog bij halen als de baby al geboren is he.

één maand geleden

Ik heb ook 12 setjes. Lijkt mij genoeg!

één maand geleden

En vergeet niet bezoek wilt ook altijd iets geven en krijg je meestal ook iets van kleertjes van. Dus 12 is echt wel genoeg. Ze zijn er zo weer uit en je hebt het altijd als nog zo bij gehaald mocht het nodig zijn

één maand geleden

Is heel erg afhankelijk van hoe snel je kindje groeit en of je kindje veel reflux heeft en dus meerdere setjes vies maakt per dag. Onze eerste had dat helemaal niet en toen waren 12 echt wel genoeg, ze deed vaak wel 2 dagen met een pakje. Met 1x pw wassen heb je dus zat. Maarja het kan ook de andere kant op, je kindje spuugt veel en je bent zo door je pakjes heen en misschien groeit je kindje minder hard of is wat kleiner bij geboorte 🤷‍♀️ MAAR dus 12 is priiiiiima om mee te beginnen want gemiddeld gezien is het genoeg. En extra kopen is zo gedaan als je dat nodig hebt! Sorry dat we een stop zetten op je koopdrift haha 🤪

één maand geleden

Reactie op MrsFox

Is heel erg afhankelijk van hoe snel je kindje groeit en of je kindje veel ...
Onze tweede had reflux maar dat betekende vooral dat er iedere dag een wasmachine met baby kleding/slaapzak/bedding gedaan werd en niet zozeer meer kleding kopen.

één maand geleden

Reactie op KimberlyDM

En vergeet niet bezoek wilt ook altijd iets geven en krijg je meestal ook i ...
Ik heb duidelijk gemaakt aan iedereen in mijn kring dat ik al voldoende kleren heb en ze dus geen kleren moeten geven maar dat ik dan liever een enveloppe krijg of een schattig leesboekje met daar iets persoonlijks ingeschreven en dat vonden ze allemaal ook wel leuk. Heb ik zo vooral gedaan omdat de smaken kwa kleding nogal zwaar varieert binnen de familie 🫣🤣

één maand geleden

Reactie op eviimilano

Ik heb duidelijk gemaakt aan iedereen in mijn kring dat ik al voldoende kle ...
Dat ken ik helemaal bij onze eerste kreeg ik toch nog kleding terwijl iedereen wist dat we alles al hadden en meer dan genoeg. Maar de smaak kwa kleding ook totaal niet over een komt met wat ik/wij leuk vinden. Ik heb vaak die kleding aangedaan voor de foto en daarnaar niet meer🫣 Wij hadden bij de eerste ook expres een linked toegevoegd op het geboortekaartje met tips voor cadeaus.

één maand geleden

Reactie op KimberlyDM

Dat ken ik helemaal bij onze eerste kreeg ik toch nog kleding terwijl ieder ...
Ja is altijd jammer van het geld als je het dan niet gebruikt omdat het u smaak niet is 😅

één maand geleden

Onze zoon heeft een paar maanden in maat 50/56 gezetten. Ik had 10 broekjes. En zeker 20 shirtjes. Hij had reflux. 9 voedingen per dag. En net zo vaak een schoon shirt. Ligt echt van je kindje af maar 12 is voor eerst echt wel genoeg. Je kunt altijd bijhalen. Met reflux zijn losse shirts dan handig. Broekjes zijn vaak nog wel schoon.