63 Reacties
7 maanden geleden
Hoi! Wat schattig allemaal 🥰. Merk ook dat kleertjes kopen voor wat positiviteit zorgt! Welke maatjes kopen jullie? Vaak beginnen baby’s in maat 50 toch? Of is het handiger om even af te wachten om te kijken of het groot of klein is? Het zou jammer zijn om allemaal te lieve kleertjes in maat 50 te kopen, waarna blijkt dat ze het niet passen! 😉 ik ben benieuwd!
7 maanden geleden
Reactie op eucalyptus
Hoi! Wat schattig allemaal 🥰. Merk ook dat kleertjes kopen voor wat positi ...
Wij hebben voor onze zoon destijds vooral 56 gehaald, en een paar dingen in 50. Liever iets te groot dan te klein, en bijhalen kan altijd nog als het nodig blijkt. Onze zoon heeft maar weinig 50 aangehad hoor, hij was er zo uit, en als het even niet nodig was, verklede we hem liever niet te vaak. Hij vond het vreselijk als er weer vanalles uit en aan moest. Gewoon een lekker pakje voor overdag en slapen. Dan heb je ook niet te veel nodig. 😀
7 maanden geleden
Reactie op Lizzie84
Wij hebben voor onze zoon destijds vooral 56 gehaald, en een paar dingen i ...
Ah! Dankjewel 😉
7 maanden geleden
Reactie op eucalyptus
Hoi! Wat schattig allemaal 🥰. Merk ook dat kleertjes kopen voor wat positi ...
Ik had wel veel 50 bij mijn zoon en zat er langer in dan iedereen zei.
Nu ik weer zwanger ben ga ik hetzelfde doen. Bij elke baby is het natuurlijk weer anders
7 maanden geleden
Ik had wel veel 50 bij mijn zoon en zat er langer in dan iedereen zei.
Nu ...
Ik heb liever te veel dan te weinig 😂 en vind dat shoppen maar al te leuk, als m’n vriendinnen kleintjes krijgen kan ik het ook weer doorschuiven 😍🙈
7 maanden geleden
Ik heb liever te veel dan te weinig 😂 en vind dat shoppen maar al te leuk, ...
Haha zo sta ik er ook in!
Bij mijn zoontje had ik vooral veel 56, niemand van mijn nichtjes had langer dan 4/5 dagen maat 50.😂
Zoontje kwam qua gewicht en lengte heel gemiddeld ter wereld en groeide heel normaal, maar hij heeft toch echt 2 maanden in maat 50 gezeten! Toch een ander soort bouw😂
Dus nu koop ik ietsje meer in 50, we moesten toen zo veel bij kopen dat ik het nu liever eerder al heb. Anders krijgen de poppen de kleertjes wel aan😅
7 maanden geleden
Ah, dan ga ik toch maar allebei de maatjes inslaan! 😉 het is natuurlijk ook wel erg leuk!