63 Reacties

7 maanden geleden

Reactie op blond

Te schattig waar heb je deze gekocht? 😃
Ik heb hem bij babystyling besteld!! Ik ga hem vanmiddag halen bij de ah ben zoo benieuwd ! 😊

7 maanden geleden

Geldt chocola ook?🤣

7 maanden geleden

Voor de aankondigings foto 🥺

7 maanden geleden

En deze moest er gewoon bij!

7 maanden geleden

Deze heb ik per ongeluk ook besteld 🙈🙈

7 maanden geleden

Deze vandaag gekocht. Was in de aanbieding bij de Prenatal 🥰

7 maanden geleden

Reactie op Mommtobe

Oh waar is deze nu in de aanbieding? 😁
Z Sper

7 maanden geleden

Reactie op Mommtobe

Oh waar is deze nu in de aanbieding? 😁
Oh sorry zie je berichtje nu pas, prenatal. Maar zag dat andere winkels hun prijs hierdoor ook hebben aangepast

7 maanden geleden

Super schattig! Waar is dit van?

7 maanden geleden

Hoi! Wat schattig allemaal 🥰. Merk ook dat kleertjes kopen voor wat positiviteit zorgt! Welke maatjes kopen jullie? Vaak beginnen baby’s in maat 50 toch? Of is het handiger om even af te wachten om te kijken of het groot of klein is? Het zou jammer zijn om allemaal te lieve kleertjes in maat 50 te kopen, waarna blijkt dat ze het niet passen! 😉 ik ben benieuwd!

7 maanden geleden

Dit jasje bij de hema gisteren gekocht🥰😍

7 maanden geleden

Reactie op eucalyptus

Hoi! Wat schattig allemaal 🥰. Merk ook dat kleertjes kopen voor wat positi ...
Wij hebben voor onze zoon destijds vooral 56 gehaald, en een paar dingen in 50. Liever iets te groot dan te klein, en bijhalen kan altijd nog als het nodig blijkt. Onze zoon heeft maar weinig 50 aangehad hoor, hij was er zo uit, en als het even niet nodig was, verklede we hem liever niet te vaak. Hij vond het vreselijk als er weer vanalles uit en aan moest. Gewoon een lekker pakje voor overdag en slapen. Dan heb je ook niet te veel nodig. 😀

7 maanden geleden

Reactie op Lizzie84

Wij hebben voor onze zoon destijds vooral 56 gehaald, en een paar dingen i ...
Ah! Dankjewel 😉

7 maanden geleden

Reactie op eucalyptus

Hoi! Wat schattig allemaal 🥰. Merk ook dat kleertjes kopen voor wat positi ...
Ik had wel veel 50 bij mijn zoon en zat er langer in dan iedereen zei. Nu ik weer zwanger ben ga ik hetzelfde doen. Bij elke baby is het natuurlijk weer anders

7 maanden geleden

Ik had wel veel 50 bij mijn zoon en zat er langer in dan iedereen zei. Nu ...
Ik heb liever te veel dan te weinig 😂 en vind dat shoppen maar al te leuk, als m’n vriendinnen kleintjes krijgen kan ik het ook weer doorschuiven 😍🙈

7 maanden geleden

Wat lief

7 maanden geleden

🥹

7 maanden geleden

Reactie op Kinderwensje6

Super schattig! Waar is dit van?
Shein!

7 maanden geleden

Ik heb liever te veel dan te weinig 😂 en vind dat shoppen maar al te leuk, ...
Haha zo sta ik er ook in! Bij mijn zoontje had ik vooral veel 56, niemand van mijn nichtjes had langer dan 4/5 dagen maat 50.😂 Zoontje kwam qua gewicht en lengte heel gemiddeld ter wereld en groeide heel normaal, maar hij heeft toch echt 2 maanden in maat 50 gezeten! Toch een ander soort bouw😂 Dus nu koop ik ietsje meer in 50, we moesten toen zo veel bij kopen dat ik het nu liever eerder al heb. Anders krijgen de poppen de kleertjes wel aan😅

7 maanden geleden

Ah, dan ga ik toch maar allebei de maatjes inslaan! 😉 het is natuurlijk ook wel erg leuk!