34 Reacties
één maand geleden
Reactie op Sel2
Nog niet af maar het wordt een plaid, lekker warm om onder te kruipen tijde ...
Oh wat fantastisch! Ik was vandaag ook in de hobbywinkel, zaten allemaal omaatjes te haken. Ik hoop echt dat dit niet een uitstervende ambacht is! Misschien voor mijn volgende zwangerschap ookgaan leren haken :D
één maand geleden
Reactie op kristab88
Oh wat fantastisch! Ik was vandaag ook in de hobbywinkel, zaten allemaal om ...
Het is super makkelijk en je kunt er zoveel leuks mee! Op Pinterest vind je heel veel leuke voorbeelden met uitleg filmpjes. Daar zoek ik altijd en dan probeer ik het gewoon🙃
één maand geleden
Reactie op FräuleinV
Ohh heel leuk! Waar haal je die truien? Ik zoek eentje in 50-56 in een lich ...
De blauwe en witte zijn van de Zara, en de oranje van de Wibra! :-)
één maand geleden
Wow jullie doen veel leuke dingen. Ik heb een paar schilderijen gemaakt. Heb er nog eentje om af te maken en daarna weet ik niet of ik nog een creatieve hobby ga doorzetten, hangt er maar vanaf wanneer ze eruit wil komen 🤭
één maand geleden
Een muurschildering gemaakt voor de peuterkamer met eigen naambordlampje 🥰
één maand geleden
Reactie op mermaidmommy
Wow jullie doen veel leuke dingen. Ik heb een paar schilderijen gemaakt. He ...
Vergeten een foto toe te voegen bedenk ik me. Ik werk nu vooral mini schilderijtjes af, maar dit was mijn laatste grote 😂 mijn man is into Winnie the Pooh en ik into the little mermaid, dus ik had ze gecombineerd 🤭
één maand geleden
Haarstrikjes maken voor mijn dochters.
Dit is nog een oude foto van toen ik nog op bestelling maakte. Maar daar ben ik mee gestopt.
Dus nu lekker veel voor mijn 2 dochters maken. En de derde dochter komt eraan dus kan nog genoeg maken 😂