8 Reacties
6 dagen geleden
Hier ook. Klaar wakker, op internet staat niet uit bed halen. Maar dat is hier onmogelijk… huilen.. we gaan met hem naar de woonkamer.. tot dat hij signalen geeft van moe worden. Zijn er meer die dit doen?
5 dagen geleden
Wat wij hebben gemerkt is dat ze er rond deze leeftijd ook aan toe kunnen zijn om overdag wat minder te slapen. Zou het kunnen dat ze niet moe genoeg meer is om een volledige nacht te maken?
Wij hadden dit probleem ook en zodra ze overdag langer wakker gehouden werd, sliep ze weer door tot 07.00.
5 dagen geleden
Wij merkte toen hij begon met stapjes zetten tot echt lopen, in deze periode 3 a 4 weken, elke nacht tussen 03.40 en 04.30 wakker en niet meer willen slapen. Nu hij dit onder de knie heeft slaapt hij weer tot 06.00 a 07.00.
Het was even zwaar. Zaten we vaak om 4 uur in de woonkamer maarja het stopt ook weer.
Misschien omdat ze nu stapjes aan het zetten is dat ze snachts minder goed slaapt om het allemaal een plekje te geven. Succes in iedergeval!
4 dagen geleden
Reactie op Gabriella95
Wat wij hebben gemerkt is dat ze er rond deze leeftijd ook aan toe kunnen z ...
Nee ik denk niet dat dat het is omdat ze thuis slaapt van 09:30 tot 10:15 wakker maken. En van 13:00 tot 16:00 en wakker maken. Als ik haar laat slapen slaapt ze zo tot 17:00. Op de opvang slaapt ze van 09:30 tot 10:30 en van 13:00 tot 14:30. Vannacht was ze zelfs wakker van 02:15 tot 04:30…. Echt nog nooit mee gemaakt. Of het zijn haar tandjes overdag is ze ook huilerig
4 dagen geleden
Reactie op Snoeky669
Nee ik denk niet dat dat het is omdat ze thuis slaapt van 09:30 tot 10:15 w ...
Bij ons was het ook altijd een goede slaper, nu haar kiezen doorkomen slaapt ze erg slecht. Vaak wakker, heeft ook nog een flinke snotneus en een oorontsteking gehad.
Overdag ook altijd een slaapkop geweest en wij maken haar ook wakker als het te lang is. Nooit geen problemen in de nacht door gehad. Sliep als een roosje.
Zou eens in haar mondje kijken als dat lukt, dan zie je zo of de tandjes dat de boosdoeners zijn. Hier was het tandvlees echt mega dik en nu komen er (3!) kiezen door 🫠ook meer huilerig, heletijd gedragen worden. Bij andere tanden geen last gehad maar de kiezen heeft ze echt pijn van.
4 dagen geleden
Hier is het ook drama sinds zijn eerste verjaardag! Altijd een goede slaper maar vannacht kon hij gewoon niet in zijn eigen bed slapen opeens, ontroostbaar huilen. Mijn vriend en ik hem om de beurt vier uur hem vast gehouden zodat we ieder vier uurtjes slaap konden krijgen. Echt bizar!! Ben nu al gespannen voor de aankomende nacht..
2 dagen geleden
Onze dochter slaapt vanaf 6 weken door tot ongeveer 10 maanden..
Nu 3 maanden drama…
Ze slaapt tussen ons in… en zelfs dan slaapt ze niet… alles geprobeerd ook in haar eigen bedje… dan slaapt ze max 1,5uur en dan gaat ze huilen niet meer stil te krijgen behalve aan de borst…
Ik slaap al 3 maanden niet eigenlijk…
Wordt 5-8 keer per nacht wakker en wil dan vaak bij en op mij slapen….