6 Reacties
gisteren
Rond deze leeftijd ontwikkelen ze zich heel erg, waardoor het kan zijn dat ze snachts melk willen. Misschien volgende keer proberen om melk te geven en kijken of ze verder gaat slapen? Hier hielp dat tenminste
gisteren
Kan ook een sprongetje zijn of slaapregressie maar misschien komt er een tandje of kies door. Dan zijn ze vaak s'nachts heel huilerig. Misschien kun je een zetpil in doen en melk geven.
19 uur geleden
Hier een drama met in slaap komen ‘s avonds 😅. Altijd een goede slaper geweest, we konden haar op bed leggen dan was ze vertrokken. Nu dommelt ze even in en wordt daarna weer wakker en gaat huilen en dat soms van 8 tot 11/half 12 🫠. Het enige wat inderdaad vaak wil helpen is een klein flesje.
19 uur geleden
Reactie op Maris20121
Hier een drama met in slaap komen ‘s avonds 😅. Altijd een goede slaper gew ...
Ja flesje hielp hier dan ook. Denk extra voeding nodig omdat ze zich zo ontwikkelen
9 uur geleden
Hier duurt het nu al 8 weken en er lijkt verbetering in te komen..
We waren van de nachtflesjes af, maar dit was wel wat ze uiteindelijk nodig bleek te hebben en weer sneller sliep (soms nog wel even wakker of veel nabijheid nodig en ze was heel duidelijk wanneer ze ook geen fles wilde).
Mijn dochter is nu 1 jaar en 1 maand.
Wat hier heeft gewerkt om er doorheen te komen is er vooral in meegaan eigenlijk.. wel een flesje extra aanbieden, wel even laten spelen beneden (en er zelf in een foetushouding bij gaan liggen🥲 etc) en afwisselen of om hulp vragen van opa's / oma's overdag zodat je zelf kan slapen en vroeg mee naar bed. Ik ben één keer ook naar huis gegaan van werk om te slapen en we hebben toen ze ook veel huilde een zetpil gegeven ivm eventuele pijn (dit werkte).
Ik ben er van overtuigd dat het een flinke 'sprong' is (én tanden én verlatingsansting én lopen) en het dus ook weer voorbij gaat.
Pittig is het zeker!