31 Reacties
3 dagen geleden
Ik slaap in de nachten ook meeeega slecht, echt drama. Ik heb een druktemaker in de buik die de HELE NACHT wakker is en me helemaal bont en blauw schopt. Ik had al heel veel bekken/vagina pijn en het wordt zo alleen maar erger. Kwaliteit van leven is 0 bevonden door m’n gyn en ik krijg zondag ballon en maandag hopelijk een baby in mn armen! Ben nu 39+3
3 dagen geleden
Ik slaap ook waardeloos, uren wakker. Kan vooral geen houding vinden, heb erge ribbenpijn dus lang op mijn zij doet pijn maar op mijn rug gaat ook echt niet meer. De kleine beweegt veel ‘s nachts en zit met z’n billen tegen mijn ribben te duwen. 40+6 van de de tweede nu en mijn energie raakt op.
3 dagen geleden
Heel herkenbaar. Minstens 3x per nacht plassen, omdraaien wat niet meer lukt en ontzettend veel last van rugpijn.
Ik ben nu 40+3, dus hoop dat ik de komende nachten wel wat beter slaap
3 dagen geleden
Reactie op Queen4
Nee, ik slaap heel goed
Ik slaap ook heel goed. Voel me bijna schuldig als ik dingen op dit forum lees 😳
3 dagen geleden
Ik slaap gemiddeld nog maar 2 a 3 uur per nacht, en dan niet eens achter elkaar
3 dagen geleden
Voor degene die slecht slapen, misschien zit hier iets tussen! Ik pas ze iig toe. En als je wakker ligt, probeer ondanks de frustratie toch kalm te blijven. Zie het als een mogelijkheid dat je in alle rust contact kan maken met je kindje en haal rustig adem. Uiteindelijk val je vanzelf in slaap.
2 dagen geleden
Reactie op joelleboerboom
Ik slaap gemiddeld nog maar 2 a 3 uur per nacht, en dan niet eens achter el ...
Ja ik heb dit nu ook. Ik probeer per 24 uur gewoon 8 uur te slapen verdeeld over de dag. Ik weet dat het voor mij maandag of dinsdag klaar is dat helpt natuurlijk wel. Maar ik probeer nu te accepteren dat de nachten kut zijn en duik zometeen weer onder de wol. Het is niet anders.
2 dagen geleden
Vannacht weer constant wakker geweest door urineren en vanaf 03:30 lag ik alweer klaar wakker. Blijven proberen om te slapen maar lukte niet. Om 04:30 heb ik white noise opgezet, ik ben totaal niet zweverig maar dacht kan het altijd proberen. Gek genoeg ben ik hierna weer zeker 1 uur in slaap gevallen😂
2 dagen geleden
Oooooh die heupen!! Wat een ellende. Paracetamol helpt wel een beetje, maar elk half uur wakker en tegen 3 uur kan ik echt niet meer op één zij liggen vanwege de pijn. Nu 40+3 en merk dat ik dit mentaal wel pittig vind, dat ik het gevoel heb dat ik elke dag weer een beetje slechter de bevalling in ga 😢
één dag geleden
Reactie op Mia_89
Oooooh die heupen!! Wat een ellende. Paracetamol helpt wel een beetje, maar ...
Ja die heupen heb ik ook vreselijk veel last van. Kan soms door de pijn bijna niet meer bewegen en draaien.. hopelijk melden ze zich snel zodat wij hopelijk van die klachten af zijn.