7 Reacties

2 maanden geleden

Volg 🥰

2 maanden geleden

Ik denk zo te gaan indekken: Romper lange mouwen - pyjama - meyco inbakerslaapzak. Afhankelijk van materiaal pyjama (katoen of velours) en de temperatuur van de kamer komt er nog een dekentje bij Mij werd verteld dat echt slaapzakjes nog wat moeilijk liggen als ze zo klein zijn ivm wegzakken in de slaapzak

2 maanden geleden

Reactie op EMBO

Ik denk zo te gaan indekken: Romper lange mouwen - pyjama - meyco inbaker ...
Mijn dochtertje wilde altijd met haar armpjes omhoog liggen en dat kan niet met die inbakerdoeken. Zit nu te kijken naar love to dream

2 maanden geleden

Ik ben bij inzet dochter begonnen met gewoon haar kleertjes en een lakentje met 2 dekentjes, zij is 8 januari geboren en in het begin moesten we ook nog kruiken. Tot we merkten dat ze zichzelf wakker sloeg🤣 toen hebben we de puckababy gebruikt, onze dochter vond het niet erg. Overigens nog steeds 2 dekentjes eroverheen want zijn dunne slaapzakken. Je kraamzorg kan t.z.t. ook mee kijken met wat nodig is.

2 maanden geleden

Reactie op oum1

Mijn dochtertje wilde altijd met haar armpjes omhoog liggen en dat kan niet ...
Wij gebruikten daarom de swaddle up, daar sliep ze fijn in en wapperde zichzelf niet wakker. Dat is zo sneu, dat wakker schrikken van wapperende armpjes.

2 maanden geleden

Niet. Mag ook absoluut niet gebruikt worden met onze kraamzorg in huis. Het is niet veilig. Vele slaapzakken zijn voor meerdere maatjes. Waardoor ze te groot zijn rond het nekje voor newborns. In een slaapzakje kunnen ze dan verdwijnen en stikken. Wil je warm koop dan wollen deken. Dat houd de warmte vast.

2 maanden geleden

Hier gewoon een slaapzakje van de prenatal maar 56/62. Zal ze dus niet direct in kunnen. Zolang ze nog klein is en niet beweegt gaat ze in pyjama onder een dik dekentje. Maar zodra ze gaat bewegen en ze past in de slaapzak gaat ze in de slaapzak. Met onze zoon net zo gedaan.