7 Reacties
19 dagen geleden
Oeh wat klinkt dat spannend, ik snap dat je je zorgen maakt! Helaas geen ervaring mee, dus niks om je gerust te stellen.
Maar zou het een idee zijn dat je schoonmoeder voor de zekerheid gewoon al een nachtje komt logeren? Geen idee of het logistiek handig is in jullie huis, maar zo heb ik het altijd bij mijn zussen gedaan. Dan is er al hulp in huis mocht het nodig zijn, en zo niet is oma gewoon gezellig komen logeren.
19 dagen geleden
Geen ervaring maar zoals eerder genoemd zou ik in jullie situatie er ook voor zorgen dat jullie zoon al bij schoonmoeder is (of schoonmoeder in jullie huis).
6 dagen geleden
Ik vroeg me af hoe het verlopen is, ik ga vanavond waarschijnlijk in het ziekenhuis slapen ivm 2 slapeloze nachten door weeën en vind het spannend wat ik ervan moet verwachten, weet je ook wat voor medicatie je krijgt in het ziekenhuis?
6 dagen geleden
Reactie op Feline1998
Ik vroeg me af hoe het verlopen is, ik ga vanavond waarschijnlijk in het zi ...
Ik heb ook keer nachtje in ziekenhuis geslapen. Ik kreeg pethidine. Heb goed geslapen. Was de volgende dag hele dag heel duf, ook veel geslapen. Thuis sliep ik niet langer als 2 uur, in het ziekenhuis moest ik na 3,4/4 uur pas plassen. En 2x in de nacht ipv 4/5 keer thuis. Het lost niet alles op, maar was wel fijn. Vond het ook spannend maar viel mij mee
6 dagen geleden
Reactie op Feline1998
Ik vroeg me af hoe het verlopen is, ik ga vanavond waarschijnlijk in het zi ...
Hé! Ik ben inmiddels bevallen, maar niet de nacht dat ik ging slapen met medicatie. Als het goed is krijg je een prik met pethidine/promethazine. Combinatie van pijnstilling en slaapmiddel.. je krijgt eerst een CTG en daarna die prik.. gaat in je bovenbeen of in je bil, stelt niet veel voor, is gewoon het zelfde als een inenting. Daarna ben je echt in een mum van tijd in slaap. Ik heb die nacht echt zaaaaalig geslapen en was helemaal herladen. Zo herladen dat mijn dochter 3 dagen daarna uitzichzelf kwam met 38.4!
6 dagen geleden
Reactie op Baby_2324
Hé! Ik ben inmiddels bevallen, maar niet de nacht dat ik ging slapen met me ...
Bedankt voor je reactie! 🩷