Dag mama’s of mama’s to be.
Ik ga morgen op overmorgen een nachtje slapen in het ziekenhuis..
‘‘s nachts slaap ik al weken niet tot nauwelijks en overdag kan ik ook niet dutten want ik heb nog een 16 maanden oude dreumes rond rennen.
Vorige week geprobeerd met temanzepam op aanraden van de verloskundige, maar dit hielp eigenlijk niet.
Nu ben ik echt op en wordt ik sowieso zondag ingeleid.
Maar nu komt m’n vraag.
Bij mijn eerste had ik exact het zelfde, ik was gebroken door de slapeloze nachten.. ook toen zou ik een nachtje in het ziekenhuis slapen en zouden ze mij die dag erna inleiden. Echter braken spontaan mijn vliezen tijdens het slapen in het ziekenhuis (midden in de slaapmedicatie) het was al weken aan het rommelen en waarschijnlijk door de complete rust heeft het toen doorgezet.
Echter toen was mijn partner aanwezig, nu ga ik alleen slapen.
Je raad het misschien al; ik ben mega bang dat ik wéér in mijn slaapmedicatie ga bevallen, omdat dit mijn enige referentie kader is… wat als die niet op tijd bij de bevalling is? Hij is immers thuis bij onze zoon. Ik moet hem dan nog bellen, hij moet zorgen dat zijn moeder bij ons thuis komt om op te passen en hij kan dan pas weg…
Vorige keer moment van breken vliezen tot dat onze zoon er was, 6,5 uur.. ik ben zo bang dat het nu sneller gaat en hij het mist ofzo.. maar ik moét echt een nacht slapen..
kennen mensen dit van een vorige zwangerschap? Dat ze bevallen zijn IN de slaapmedicatie? Hoe vaak zou zoiets voor komen? Ik heb een beetje spanning merk ik. Tips of geruststellende woorden zijn erg welkom 😂😅