69 Reacties

24 dagen geleden

Bij mijn eerste kindje verloren met 38 weken precies en ze is geboren met 39+3. Zover ik weet nu nog niet de slijmprop verloren (vandaag 38+3), maar moet wel zeggen dat ik er erg klaar me ben😬🤣🤣

24 dagen geleden

Bij mijn vorige zwangerschap begonnen de weeën eigenlijk meteen na het verliezen van de slijmprop. Dit was sochtends. Dezelfde nacht is hij geboren. Ik lees alleen ook wel vaker dat het ook nog even kan duren. Spannend wel in elk geval 😊

24 dagen geleden

Ik had mijn slijmprop in de middag verloren en die ochtend erna ben ik bevallen, wie weet is het voor jou ook misschien heel dichtbij

24 dagen geleden

1e zwangerschap 's ochtends rond 6u verloren en diezelfde dag rond 19u bevallen (op 37+6). Momenteel 36+3 zwanger en sinds gisteren deeltjes slijmprop aan het verliezen, maar voel nog niks..

24 dagen geleden

Reactie op Eva F

1e zwangerschap 's ochtends rond 6u verloren en diezelfde dag rond 19u beva ...
Wat spannend! Keep us posted :)

24 dagen geleden

1e zwangerschap op zondagavond rond 21.00 slijmprop verloren, volgende morgen rond 10.00 braken m’n vliezen, de dag daarna rond 15.00 is onze dochter geboren.

24 dagen geleden

Ik heb m ook zojuist verloren… eerdere twee zwangerschappen niet meegemaakt dat ik hem “bewust verloor” nu wel.. 40+1 nu

24 dagen geleden

Ik ben de slijmprop anderhalve week geleden in delen verloren. 5 dagen geleden zat hier wat bloed bij. Inmiddels 39 weken en de baby zit volgens mij nog wel comfortabel😊

24 dagen geleden

Spannend he! Veel succes! Bij mijn eerste na een week menstruatie-achtige krampen op zaterdagavond de slijmprop verloren en de maandagochtend erop rond 6u 's ochtends waren mijn vliezen gebroken. Ons meisje is die avond om 22u10 geboren. Dit was met 38+5 weken. Dit keer heb ik de indruk dat het in kleine beetjes eruit komt, maar ben morgen pas 37 weken, dus hij mag gerust nog even blijven zitten. ^^

24 dagen geleden

Vrijdagochtend slijmprop verlorenen sinds zaterdagochtend (voor)weeën. Ik verlies de laatste dagen nog steeds delen van de slijmprop. Helaas zit de baby nog lekker warm.. kan niet wachten om haar te ontmoeten!

24 dagen geleden

Vorige week woensdag ochtend mijn slijmprop verloren, lichtelijke krampen . ‘s avonds toch voor de zekerheid laten checken omdat ik het niet vertrouwde. Donderdag ochtend om half 5 is onze kleine man ter wereld gekomen middels een stuit bevalling 🩵

24 dagen geleden

Ik denk dat er net een slijmprop uit gekomen is hier, Dikke sliert, van 4cm lang. Het was niet letterlijk een prop? Dus geeeeen idee of dit het was, zat geen bloed bij

24 dagen geleden

Volgens mij 1,5 week geleden met 37,5 verloren, inmiddels 39 weken. Harde buiken zijn wel extreem toegenomen en af en toe wat menstruatie kramp maar verder nog niet echt actie te bekennen..

24 dagen geleden

https://community.24baby.nl/forum/zwanger/grote-slijmprop-let-op-met-foto-dKQ7vk?utm_source=24Baby&utm_medium=app

24 dagen geleden

Kijk deze…… zo groot was hij hier niet…..

24 dagen geleden

Vannacht om 02:00 de slijmprop verloren. Vanaf vanmorgen regelmatige pijnlijke krampen/weeën die 1min duren met tussenpozen van rond de 5 min. Dus ik hoop dat het snel goed gaat beginnen! We zaten vanochtend al helemaal in de startblokken om naar het ziekenhuis te gaan, in de veronderstelling dat ze er vandaag zou zijn. Was dat even een illusie 🤣

24 dagen geleden

Niet! Tien ingeleid met 41.3.

24 dagen geleden

Vorige keer zat er bij mij minder dan een dag tussen. Nu 36+3, dus mag wat mij betreft allemaal nog even blijven zitten 😅

24 dagen geleden

Bij de eerste met 40÷2 in de avond verloren. 'Snachts bevallen

24 dagen geleden

Bij de 1ste verloor ik de slijmprop met 41+4 weken (dag ervoor gestript) en begonnen meteen erna de weeën (in de ochtend om 07.00) en die avond om 22:00 bevallen. Bij de tweede (deze zwangerschap) verloor ik de slijmprop met 39 weken precies (dag ervoor ontsluiting gemeten en had ik 4 cm), en de weeën begonnen 2 dagen later en die dag ook bevallen met 39+2