69 Reacties

19 dagen geleden

Bij de eerste slijmprop verloren en toen begon het een uurtje later ongeveer te rommelen. 5 uur later was ze er. Bij de 2e en 3e geen slijmprop verloren van te voren. Bij de 4e slijmprop smiddags om half 1 verloren, maar er kwam niets op gang behalve afentoe een kramp. Snachts om half 2 begonnen en nog geen 2 uur later bevallen.

19 dagen geleden

Reactie op laupstra

Zat er bij jullie bloed bij? Of was het transparant?
Vandaag verloren (40+4), zat wat bloed bij. Hoop zo dat het vandaag of morgen door gaat zetten!

19 dagen geleden

Reactie op AlleGerdasVerzamelen

Ja hier ook rustig op krampen na…. 😅
Ik ben hem maandag verloren en donderdag einde middag bevallen.🥳

19 dagen geleden

Reactie op Nikkietje321

Ik ben hem maandag verloren en donderdag einde middag bevallen.🥳
Ah meen je!! Gefeliciteerd!!

18 dagen geleden

Vorige week zaterdag in de avond slijmprop beginnen verliezen. Deze is er in deeltjes (met bloedverlies) uitgekomen gedurende heel de week. Vandaag (zaterdag) in de ochtend bevallen!

18 dagen geleden

Reactie op Eva F

Vorige week zaterdag in de avond slijmprop beginnen verliezen. Deze is er i ...
Gefeliciteerd!!!🥳🤍

18 dagen geleden

Vanmiddag verloren, nu afwachten

18 dagen geleden

Hoe herkennen jullie de slijmprop? En is het geen afscheiding?

18 dagen geleden

Reactie op Babytjenovember

Hoe herkennen jullie de slijmprop? En is het geen afscheiding?
Bij mij was het goed te zien dat het anders was. Wat dikkere taaie witte slierten.

18 dagen geleden

Vanmiddag verloren bij 40+4 vandaag wel wat meer buikpijn. Ben benieuwd wanneer het gaat beginnen, kan niet wachten.

15 dagen geleden

Ik verlies steeds wat (licht roze/rood) bloed met slijm maar de slijm is niet heel “taai” zijn dit dan stukjes van de slijmprop? Of dat niet?

14 dagen geleden

Reactie op Ds0

Ik verlies steeds wat (licht roze/rood) bloed met slijm maar de slijm is ni ...
Taai zou ik niet zeggen. Op internet heb je best duidelijke foto’s! Ik vond het een soort transparante snottebel.

14 dagen geleden

Hoe gaat het bij iedereen? Ik verloor 10 dagen geleden mijn slijmprop, en vandaag opnieuw. Helaas nog geen baby 🥹

14 dagen geleden

Reactie op SanneVanDerGraef_7

Hoe gaat het bij iedereen? Ik verloor 10 dagen geleden mijn slijmprop, en v ...
6 dagen geleden verloren, sindsdien allerlei kwaaltjes maar geen bevalling 🙈

14 dagen geleden

Nog meer mensen die de slijmprop in delen verliezen? En stopt dit dan ook nog?😂 gisteren en vandaag verlies ik stukken

14 dagen geleden

Reactie op Ds0

Nog meer mensen die de slijmprop in delen verliezen? En stopt dit dan ook n ...
Ja hier ook, het blijft maar komen!

14 dagen geleden

Reactie op Rod

Hahaha ik begon al bijna te twijfelen maar het is echt slijm en geen afscheiding ook af en toe wat bloed er doorheen

14 dagen geleden

Reactie op Ds0

Hahaha ik begon al bijna te twijfelen maar het is echt slijm en geen afsche ...
Ja en heel stug vooral!

13 dagen geleden

Ik ben vannacht een deel van mijn slijmprop verloren, sinds gister avond wat (oefen?) weeen en vannacht ook wat bruinige afscheiding verloren. Hele nacht hebben deze weeen een beetje aangehouden en zat hier best een regelmaat in. vanochtend verloor ik opnieuw wat slijm (met wat rode draden erin) en weer wat bruine afscheiding. Dit is mijn eerste zwangerschap, dus ben benieuwd wat me verder te wachten staat en of de weeen van vannacht ook door zullen zetten of dat het echt oefen weeen waren.

11 dagen geleden

Reactie op Rod

Ik denk dat ik net “echt” het laatste stuk van de slijmprop ben verloren, grote sliert slijm met best wel wat bloed er door🤭 hoop stiekem dat er dit weekend wat op gang komt