Ik ben zojuist mijn slijmprop verloren, en ondanks dat ik weet dat het niets hoeft te betekenen, ben ik toch benieuwd wanneer bij jullie de bevalling op gang kwam na het verliezen van de slijmprop.
Of misschien ben jij hem ook verloren en voel je nog helemaal niets 😜
Liefs!
Bij de eerste slijmprop verloren en toen begon het een uurtje later ongeveer te rommelen. 5 uur later was ze er.
Bij de 2e en 3e geen slijmprop verloren van te voren.
Bij de 4e slijmprop smiddags om half 1 verloren, maar er kwam niets op gang behalve afentoe een kramp. Snachts om half 2 begonnen en nog geen 2 uur later bevallen.
Vorige week zaterdag in de avond slijmprop beginnen verliezen. Deze is er in deeltjes (met bloedverlies) uitgekomen gedurende heel de week. Vandaag (zaterdag) in de ochtend bevallen!
Ik ben vannacht een deel van mijn slijmprop verloren, sinds gister avond wat (oefen?) weeen en vannacht ook wat bruinige afscheiding verloren. Hele nacht hebben deze weeen een beetje aangehouden en zat hier best een regelmaat in. vanochtend verloor ik opnieuw wat slijm (met wat rode draden erin) en weer wat bruine afscheiding. Dit is mijn eerste zwangerschap, dus ben benieuwd wat me verder te wachten staat en of de weeen van vannacht ook door zullen zetten of dat het echt oefen weeen waren.
Ik denk dat ik net “echt” het laatste stuk van de slijmprop ben verloren, grote sliert slijm met best wel wat bloed er door🤭 hoop stiekem dat er dit weekend wat op gang komt