8 Reacties
6 maanden geleden
Heej meid, ik ben 11,3 weken en ik heb het ook nog steeds bijna dagelijks een bruine of licht roze afscheiding met afvegen. Ook een bloeding gehad, maar stopte na een uur weer. Het komt blijkbaar wel vaker voor. Ik merk wel dat ik het spannend blijf vinden.
Hopelijk stelt het je een beetje gerust 🤞🏼
6 maanden geleden
Reactie op Esje2808
Spannend allemaal he! Wel fijn dat iemand dit dus herkend 🥴🙏🏼 hoe zit he ...
De vermoeidheid is killing en ik heb nog steeds last van maag en darmkrampen en dan ben ik ook meteen weer bang dat ik weer een bloeding ga krijgen, maar tot dusver zijn de echo's goed en morgen nog even hartje luisteren voor de tweede keer dat vind ik wel fijn, omdat ik dan weer een bevestiging krijg dat alles goed is🤞🏼. Hoe is het verder met jou?
6 maanden geleden
Reactie op Yasje06
De vermoeidheid is killing en ik heb nog steeds last van maag en darmkramp ...
Heel herkenbaar! Vooral die darmkrampen en de vermoeidheid inderdaad haha. Wat fijn dat je even naar het hartje mag luisteren, lijkt me een heeeel bijzondere ervaring Daarvoor moet ik nog een paar weekjes wachten om tijdens de spreekuren binnen te mogen wandelen, maar ik kan niet wachten!
Ik heb verder echt totaal geen klachten! Dit is mijn eerste zwangerschap dus ik merk wel dat veel dingen mij onzeker maken, maar zodra we de bevestiging hebben tijdens onze termijnecho dat alles nog goed zit, kan ik het hopelijk allemaal een beetje loslaten😁
6 maanden geleden
Reactie op Laura_91_
Heb het wel eens gehad na seks echt rood helder. En gehoord van iemand die ...
Ja dit is echt herkenbaar! Ik hoef maar een kleine inspanning te hebben en ik heb al bloedverlies, de eerste keer schrok ik me kapot en toen hadden we nog geen echo gehad. Die afscheiding met oud bloed kijk ik niet eens meer van op, maar het serieuze bloedverlies daar was ik nog niet mee bekend! Maar fijn dat je me gerust stelt!🙏🏼 thanks!