16 Reacties
7 maanden geleden
Reactie op essu
Ahh en duurt het bij jou dan ook heel kort? En hoe ver ben jij? Ben zo beni ...
Ik ben vandaag 11 weken. Het is vooral bij bepaalde bewegingen. En het wordt minder als mijn darmen leger zijn (dus misschien toch ook iets daarmee).. ik ga het morgen ook even noemen bij de verloskundige..
7 maanden geleden
Ik heb juist een soort spierpijn aan de zijkant van mijn buik.
7 maanden geleden
Herkenbaar. Ik ben nu 10 weken. Heb het bij niezen of plotselinge beweging en dan indd boven en soms onder de navel.
7 maanden geleden
Reactie op essu
Bij mij zij ze inderdaad dat het ook mijn organen zouden kunnen zijn die aa ...
Dan zal het wel zoiets zijn 😅 verder alles goed, ben 3 dagen vooruit gezet dus toch een oktober baby! En begint echt al een mensje te worden 😍 hoe was jouw afspraak verder? Hopelijk ook alles goed ☺️
7 maanden geleden
Reactie op Kimsje89
Dan zal het wel zoiets zijn 😅 verder alles goed, ben 3 dagen vooruit gezet ...
Ohhhh wat heerlijk voor je 🥰 Had je ook een echo? Superleuk als je het wil laten zien😇 Bij mij was het de intake. Het was wel spannend want we waren ook met een caseload verloskundige aan het praten, maar dat voelde toch niet goed. Maar dit was zo’n fijn gesprek ☺️ Nu aan het klaarmaken voor de termijnecho op maandag met 11w3d. Fingers crossed dat alles goed is en gaat. De eerste echo beloofde veel goeds, dus daar ga ik voor nu maar vanuit 🍀
7 maanden geleden
Reactie op essu
Ohhhh wat heerlijk voor je 🥰 Had je ook een echo? Superleuk als je het wil ...
Ik had de termijnecho en de intake! Al de derde echo (ivm meerdere miskramen vorig jaar), zo leuk om die ontwikkeling te zien! Met mijn dochter had ik de termijnecho met 10 weken, ook echt groot verschil in 1,5 week ook!
Wat fijn dat het een fijn gesprek was! Wel belangrijk om een goed gevoel te hebben bij de verloskundige die je kiest. Spannend de termijnecho (maar als alles goed is vooral heel leuk ook!). Ik ga voor je duimen ☺️ . Laat je weten hoe het was?
6 maanden geleden
Reactie op Kimsje89
Ik had de termijnecho en de intake! Al de derde echo (ivm meerdere miskrame ...
Hey Kim! Wat een prachtige echo- ik word er helemaal zen van als ik er naar kijk! Ben heel blij voor je dat alles goed is! Zeker na je nare ervaringen van de vorige keren, moet dat een hele opluchtjng zijn ❤️ Nu kan het leuke gedeelte beginnen!! Heb je al spulletjes gekocht enzo? En sorry voor de late reactie trouwens. Had de app even verwijderd, want blijf vlak voor echo’s een beetje hangen in de heftige verhalen. Maar inmiddels de termijnecho gehad! En alles was supergoed en mochten ook even luisteren naar het hartje 🌱 Ben nu uitgerekend voor 6 november! Een weekje na jou geloof ik? 🙂
6 maanden geleden
Reactie op essu
Hey Kim! Wat een prachtige echo- ik word er helemaal zen van als ik er naar ...
Hoi! Gelukkig is alles goed daar! Begon me al een beetje zorgen te maken ivm het uitblijven van een reactie! Maar ik snap het wel, door al die negatieve verhalen ga ik me juist enorm druk maken over van alles..
Wat een mooie echo ook! Zo mooi hoeveel je al kunt zien! En het hartje luisteren 🥹
Ik heb nog niet zoveel gekocht, ik durf het niet zo goed nog. Vorige week bloed geprikt voor de NIPT en a.s. maandag de 13-weken echo. Hopelijk krijg ik dan wat meer rust in mijn hoofd! Wel een pakje bijvoorbeeld. Kleine dingetjes. En gisteren de echo gepland voor de geslachtsbepaling!
Maargoed, de grote dingen hebben we ook allemaal nog staan van de oudste. Die is van 6 november, dus prachtige datum ❤️ dit jaar wordt ze alweer 4 jaar! Nu 31 oktober uitgerekend, dus inderdaad een weekje eerder!
Heb jij al dingetjes gekocht enzo?
6 maanden geleden
Reactie op Kimsje89
Hoi! Gelukkig is alles goed daar! Begon me al een beetje zorgen te maken iv ...
Ah wat lief dat je over me nadacht ☺️ Ja soms zijn de verhalen zo verdrietig, en dan voel je alles (juist nu, extra) mee. Snap helemaal dat je ook nog even wilt wachten op de NIPT-uitslag, ik merk dat ik ook na elke goede uitslag een soort “ja maar en dit dan”-gevoel hebt. Maar misschien gaat dat ook nooit helemaal meer weg, bedacht ik me later. Maar daar kan jij meer over zeggen, als al doorgewinterde moeder 😉Superleuk dat je vorige meisje op 6 november is geboren! Wat toevallig!! Heb je een gevoel van wat het deze keer zou kunnen zijn? Ik heb nog niets gekocht trouwens, beetje vanuit hetzelfde idee als jij, maar de overgrootoma had wel wat schattige rompertjes opgestuurd als cadeautje. Toen stond ik wel even met tranen in mijn ogen, zo zoet 🥹
6 maanden geleden
Reactie op essu
Ah wat lief dat je over me nadacht ☺️ Ja soms zijn de verhalen zo verdrieti ...
Echt he, helemaal blij met de goede uitslag en dan na een paar dagen, ja maar..... Blijft altijd wel een beetje, maar het wordt na een tijdje wel minder denk ik.
Ik denk een jongen, al zou ik nog een meisje heel leuk vinden.. allebei is goed ☺️ heb jij een voorgevoel of voorkeur?
Kreeg gister de NIPT terug: alles is goed... Grote opluchting!