6 Reacties

2 maanden geleden

Gewoon een extra echo inplannen, desnoods betaal je er zelf voor. Ik herken het inderdaad heel erg en een extra echo op dat moment zorgt voor minder cortisol in mijn lijf haha. Gewoon doen dus!

2 maanden geleden

Herken ik enigszins ook! Wat mij wel helpt is het feit dat ik onze kleine elke dag voel bewegen 💕 Ik heb wel een pretecho ingepland binnenkort. Vind het erg fijn om hem toch nog even kort te kunnen zien 🥰

2 maanden geleden

Heeft de verloskundige geen hartjes spreekuur? Hier kan je elke week even naar het hartje luisteren

2 maanden geleden

Ik gebruikte in het begin de Doppler als ik onzeker werd. Nu voel ik de baby al af en toe bewegen, dus nu ben ik gelukkig al minder onzeker.

2 maanden geleden

Snap ik heel goed! Ik ben nu de 20 weken gepasseerd en voel de kleine dus die onzekerheid is weg. Maar nog even wachten! En vertrouwen proberen te helpen of anders inderdaad toch even vragen om een extra echo. Helemaal niet gek dat je graag bevestiging wilt. Heel herkenbaar denk ik :)

2 maanden geleden

Reactie op anne-mr

Heeft de verloskundige geen hartjes spreekuur? Hier kan je elke week even n ...
Ja ik heb gebeld en kan maandag naar het hartjesspreekuur! Ze zei dat ik voortaan gewoon niet zo lang er tussen moet laten als ik dat niet fijn vind