6 Reacties

één maand geleden

Het is misschien niet iets veel voorkomends maar wel normaal. Onder invloed van hormonen worden de vaatwanden slapper waardoor dus spataderen ontstaan. Aambeien zijn in principe hetzelfde, het zijn spataderen in het rectum. Je kan er vrij weinig mee.

één maand geleden

Reactie op Nurse541

Het is misschien niet iets veel voorkomends maar wel normaal. Onder invloed ...
Dus het is niet nodig om de verloskundige te bellen denk je? Fijn om te lezen dat het normaal is dankjewel!

één maand geleden

Reactie op Kimberlyx98

Dus het is niet nodig om de verloskundige te bellen denk je? Fijn om te lez ...
Nee hoor, dat denk ik niet. En anders zou ik dat maandag even in hun spreekuur doen als je er erg veel last van hebt. Maar zij kunnen er eigenlijk ook niks mee. Het is een erg vervelende kwaal

één maand geleden

Vervelend zeg. Ik heb ze op m’n schaamlippen en herken ook het zware gevoel. Zowel met de verloskundige als gynaecoloog besproken maar helaas niks aan te doen, gevolg van de zwangerschap. Ik denk dat er in jouw geval ook niks aan te doen is. Maar irritant is het wel

één maand geleden

Reactie op janne90

Vervelend zeg. Ik heb ze op m’n schaamlippen en herken ook het zware gevoel ...
Aah balen!! Ja vooral met lopen erg irritant, weet ook niet of je het beste kan rusten of juist wel beter is om een ronde te lopen.

één maand geleden

Reactie op Kimberlyx98

Aah balen!! Ja vooral met lopen erg irritant, weet ook niet of je het beste ...
Tja, beweging is goed voor de doorbloeding maar lopen en staand zorgt voor de meeste druk denk ik door het gewicht. Misschien de volgende keer eens aan de verloskundige vragen.