16 Reacties

één maand geleden

Ik volg !🤣

één maand geleden

Ik zou voor een muziekmobiel gaan. Zeker als ze net geboren zijn kunnen ze nog helemaal niets met een speelboog. De meeste zijn daarbij ook heel hoog waardoor ze er pas na 6 maanden bij kunnen kwamen wij achter bij onze. Een muziekmobiel die draait en geluid maakt hebben ze al snel in de gaten en meteen iets aan. Felle kleuren is wel aan te raden. Dat valt gewoon sneller op. Wij hadden er 2. 1 gekregen 1 gekocht. Uiteindelijk de gekregen was niet interessant weinig kleur. Die van onszelf reageerde hij vrijwel direct op en volgde hij ook. Neem er dan ook 1 die automatisch afspeelt. Die opwindbare dingen blijf je mee aan de gang en aan draaien zagen we bij een kennis.

één maand geleden

Ik heb deze klaarliggen voor aan de box! Zal best, dat felle kleuren sneller leuk zijn.. maar ik vind dat toch niet echt bepaald fraai in de woonkamer 🤣

één maand geleden

Muziek mobiel zou ik doen, maar ik ben even mijn aandacht verloren aan je lieve hond😍😍 o my god wat een schatje🙈🙈 ik moest dit gewoon even zeggen

één maand geleden

Reactie op Miloutje

Ik zou voor een muziekmobiel gaan. Zeker als ze net geboren zijn kunnen ze ...
Heb je soms een foto van je mobiel of een link van een online shop?

één maand geleden

Reactie op Marlou33

Ik heb deze klaarliggen voor aan de box! Zal best, dat felle kleuren snelle ...
Ja is uiteraard mooier maarja ik pak dan liever iets wat mss lelijker is waar de baby echt iets aan heeft dan iets waar ze nauwelijks naar kijken. Maar ik snap je 😅 mooi is het dan niet.

één maand geleden

Reactie op naomley

Muziek mobiel zou ik doen, maar ik ben even mijn aandacht verloren aan je l ...
Haha ja ze is dan ook mega schattig 🥰

één maand geleden

Muziekmobiel! Was bij de oudste met 4 weken al een hit, haha. En dan eentje met een aan/uit knop en niet eentje die je elke keer moet opdraaien. Scheelt weer een hoop op en neer lopen :) Wij hadden er eentje met beestjes die iemand zelf gehaakt had. Wel felle kleurtjes, maar daardoor ook voor ouders nog leuk. En één diertje was een aapje met een lange staart. Je raadt al welk diertje op een gegeven moment favoriet was, haha :)

één maand geleden

Reactie op eviimilano

Heb je soms een foto van je mobiel of een link van een online shop?
Het was er 1 van de Hema die is er niet meer. Die van tiamo was te saai. Als ik Google zou ik nu zoiets van tiny love nemen.

één maand geleden

Reactie op Miloutje

Het was er 1 van de Hema die is er niet meer. Die van tiamo was te saai. Al ...
Super lelijk van Tiny love 🫣😅 maar puur voor de ontwikkeling zullen deze idd wel het beste zijn

één maand geleden

Reactie op eviimilano

Super lelijk van Tiny love 🫣😅 maar puur voor de ontwikkeling zullen deze ...
Klopt was die van de Hema ook. Maar die zwarte draai dingen erop en die kleurtjes dat trekt toch wel.

één maand geleden

Reactie op Miloutje

Klopt was die van de Hema ook. Maar die zwarte draai dingen erop en die kle ...
Deze vind ik persoonlijk ook wel leuk https://www.bol.com/be/nl/p/rg-3-in-1-muziekmobiel-boxmobiel-muziekmobiel-baby-mobiel-baby-projector-baby-projector-sterrenhemel/9300000078285980/?bltgh=hxW1zOosgy0BngwHACVK5w.4_13.28.ProductPageUrl

één maand geleden

Reactie op eviimilano

Er zitten genoeg kleuren in dus deze zou ik ook zeker aanschaffen. Ook mooier idd als de tiny love😂

één maand geleden

Reactie op Miloutje

Er zitten genoeg kleuren in dus deze zou ik ook zeker aanschaffen. Ook mooi ...
Ja en er zitten ook 36 verschillende liedjes op dus leuk dat het ook niet altijd hetzelfde is

één maand geleden

Reactie op eviimilano

Ja en er zitten ook 36 verschillende liedjes op dus leuk dat het ook niet ...
Zeker doen. 1 deuntje word je zelf ook knettergek van 😅😂